خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری استان قزوین:

هنرمندان، سرمایه های اصلی ما هستند

هوشمندی عنوان‌کرد: سرمایه اصلی فعالیت ما هنرمندان و سپس کارکنان ما هستند که صادقانه خود را وقف حوزه فرهنگ و هنر کرده اند
کد خبر: ۹۰۰۵۱۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی هوشمندی رئیس حوزه هنری استان قزوین در نشست با هنرمندان و کارکنان حوزه هنری قزوین که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد بیان کرد: در چند سال متوالی گذشته اجرا و مسئولیت دبیرخانه، برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی از سوی وزارت کشور به حوزه هنری واگذار شده و برنامه های مختلفی در این ایام اجرا می شوند.
وی با اشاره به برنامه های این هفته در قزوین، گفت: به منظور فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی در تحقق شعار سال جاری، نمایشگاه تولید کالای ایرانی در قالب کاریکاتور برگزار خواهد شد.
رئیس حوزه هنری استان قزوین همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره داستان سال در هفته هنر انقلاب خبر داد و گفت: این جشنواره می تواند در تقویت استعدادهای بومی داستان نویسی استان موثر عمل کند.
هوشمندی، برپایی نمایشگاه ترکیبی هنرهای تجسمی، نمایشگاه محیطی فتوگرافی دفاع مقدس در مسجد النبی(ص)، برگزاری محفل طنز سنگ پا، نمایشگاه عکس طنز میثم ملکی، اجرای مستند بزم رزم با حضور مدیرعامل خانه موسیقی را از جمله برنامه های هفته هنر انقلاب اعلام کرد.
وی اختتامیه جشنواره داستان سال، شب خاطره آیت الله باریک بین، همایش آینده نگاری راهبردی حوزه هنری قزوین و ترسیم چشم انداز آتی را نیز از دیگر برنامه های این ایام بیان کرد.
هوشمندی اضافه کرد: قزوین جزو استان هایی است که گروه تئاتر بچه های مسجد را تشکیل داده و در هفته هنر انقلاب همایش گروه های نمایش بچه های مسجد و تجلیل از آنها برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: سرمایه اصلی فعالیت ما هنرمندان و سپس کارکنان ما هستند که صادقانه خود را وقف حوزه فرهنگ و هنر کرده اند.
در پایان این نشست چند تن از هنرمندان استان قزوین به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها