اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار وکارگر با حضور مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی، نمایندگان تشکلات کارگری ،کارفرمایی و مسئول سازمان بسیج کارگری با هدف تدوین و تنظیم برنامه های ویژه هفته کار و کارگر در سالن جلسات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۱۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار وکارگر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسم رحیمی در این جلسه با حضور مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی و مسئول سازمان بسیج کارگری استان گفت: هدف از برگزاری این جلسه تدوین و تنظیم برنامه های ویژه هفته کار و کارگر می باشد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اهمیت و توجه به جامعه کار و تولید افزود: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مصمم است امسال نیز مثل سنوات گذشته برنامه های هفته کار و کارگر را با همکاری و تامل با سایر دستگاه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل و الخصوص سازمان بسیج کارگری استان برگزار نماید.

قاسم رحیمی با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: ضرورت دارد حمایت از کالای ایرانی در عمل نشان داده شود و این مهم فقط با ترغیب و تشویق به خرید کالا خلاصه نمی شود، باید سطح کیفیت کالای ایرانی بالا و مطابق با استانداردهای جهانی باشد که سایر کشور ها نیز به خرید اجناس ایرانی ترغیب شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: فرهنگ سازی در رابطه با مصرف کالای ایرانی با حضور در مدارس، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارگران در عرصه تولید توسط شرکت شهرک های صنعتی، دیدار تشکلات کارگری و کارفرمایی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، تبیین نقش کارگران در محیط کارگری در هفته (کار و کارگر) توسط اعضای شورای هماهنگی ادارت تابعه و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان خلاصه ای از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات