مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الاسلام عباسی گفت: اقتصاد مقاومتی، تنها راه مقابله با تحریم ها و نسخه ی مفید برای اقتصاد نظام است و اگر ما اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود قرار دهیم و از کالای داخلی حمایت و استفاده کنیم قطعا وضعیت اقتصاد ما بهبود پیدا می کند و دشمن نمی تواند هر لحظه به اقتصاد کشور ضربه وارد کند.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۸۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در مراسم جشن مبعث پیامبر اسلام(ص) ، که در حسینه ثارالله سپاه استان برگزار شد، گفت:  انقلاب اسلامی در این چهل سال گذشته بحران زیادی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی ، سال ها تحمل تحریم و مبارزه با آمریکا و کشور های استکباری را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

وی بیان داشت: دشمن معتقد است که اقتصاد نقطه ضعف نظام اسلامی است و به همین دلیل برنامه ها و اهداف مختلفی برای آن دارد و از هر فرصتی استفاده  می کند تا از این طریق به نظام ضربه بزنند.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: افرادی هستند در فضای مجازی از جمله تلگرام به دنبال تضعیف اقتصاد کشور به بهانه برگشت تحریم ها از سوی رئیس جمهور آمریکا ، هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، افزود: اقتصاد مقاومتی، تنها راه مقابله با تحریم ها و نسخه ی مفید برای اقتصاد نظام است و اگر ما اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود قرار دهیم و از کالای داخلی حمایت و استفاده کنیم قطعا وضعیت اقتصاد ما بهبود پیدا می کند و دشمن نمی تواند هر لحظه به اقتصاد کشور ضربه وارد کند.

وی ادامه داد: کسانی هستند در داخل که  با اقتصاد مقاومتی مخالف اند و اگر این افراد به دنبال سنگ اندازی و مانع تراشی نباشند قطعا اقتصاد مقاومتی بیشتر از این مفید خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی، با اشاره به نقش کشور عربستان در نا امنی های منطقه، عنوان کرد: کشور عربستان ، موجودیت نظام اسلامی ایران را قبول ندارد و باحکومت شیعی مخالف،  با دادن سرمایه به کشورهای غربی و آمریکا ، به دنبال نابودی نظام اسلامی ، و ایجاد ناامنی در منطقه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: کشورهای خارجی از جمله کشور برزیل ، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دادند و مشکلات اقتصادی را به خوبی حل کردند و موفق شدند اقتصاد خود را رونق ببخشند.

وی گفت: کشورهای غربی و آمریکا به دنبال این هستند که در پایان سال 2025 محدودیت های برجام باقی بماند  و محدودیت موشکی اضافه شود و در این صورت کشور ما دیگر اجازه غنی سازی نداشته باشد و حق ساخت موشک های دوربرد را نخواهد داشت.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: کشور ما توان ساخت انواع موشک ها را دارد و این قدرت را مدیون خون شهیدان از جمله شهید تهرانی مقدم است و به همین دلیل است که کشور های غربی و آمریکا احساس ترس می کنند.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی و آمریکا  به دنبال این هستند که قدرت نظام اسلامی را محدود کنند و به همین دلیل موضوع برنامه موشکی را مطرح می کنند تا بتوانند برنامه موشکی کشور راه به طور کامل ساقط کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات