خبرهای داغ:

برگزاری مراسم نصب تمثال شهدای هرسین در بلوار شهدای این شهرستان

مراسم نصب تمثال شهدای گرانقدر هرسین در بلوار شهدای این شهرستان با حضور امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و مسئولین بومی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۰۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، مراسم نصب تمثال شهدای گرانقدر هرسین در بلوار شهدای این شهرستان با حضور امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و مسئولین برگزار شد.

 

حجّت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در ابتدای مراسم ضمن تشکر از دست اندرکارن این پروژه ارزشمند طی سخنانی اظهار داشت: بالاترین درجه ای که خداوند متعال برای کسانی که جانشان را در راه خدا نثار می کنند را بهشت قرار داده است و خوش به حال شهدای عزیز که اگر ما امروز سر سفره ای نشسته ایم به واسطه معامله ای است که آنها با خدا انجام داده اند.

 

وی افزود: خانواده شهدا عزیز ماهستند و ما به وجود آنها افتخار می کنیم همچنان که به فرموده امام خمینی (ره) خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملّت هستند.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: شهر هرسین افتخارات زیادی دارد و نباید یادمان برود که بالاترین افتخار این شهر تقدیم حدود 250 شهید در معرکه است.

 

 در ادامه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت و عزت کشور هستند و وظیفه ما زنده نگه داشتن آرمان ها و دستاورد های شهداست.

 

 شایان ذکر است این پروژه به همّت شهرداری هرسین انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار