سید ساجد یعقوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده آئین هفدهمین سالگرد ارتحال آیت الله مروج (ره) امام جمعه فقید اردبیل در روز‌های ۲۶ و ۲۷ فروردین‌ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۱۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

آئین هفدهمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدناصر اسحاقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آئین هفدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله مروج(ره) در اردبیل اظهار داشت:‌ براساس هماهنگی‌های انجام شده آئین هفدهمین سالگرد ارتحال آیت الله مروج(ره) امام جمعه فقید اردبیل در روزهای 27 و 28 فروردین‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد:‌ این آئین‌ها در موسسه فرهنگی تحقیقاتی آیت‌الله مروج (ره) و حوزه علمیه صالحیه اردبیل برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌هی مختلفی در این آئین‌ها اجرا شده و شخصیت این عالم برجسته به نحوی شایسته معرفی شود.

وی با اشاره به برگزاری این آئین و اجرای شعرخوانی و محفل انس با قرآن کریم در روز یکشنبه 26فروردین‌ماه گفت: این مراسم در موسسه فرهنگی تحقیقاتی آیت‌الله مروج(ره) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد که امیدواریم حضور هر چه پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم را در این مراسم شاهد باشیم.

اسحاقی از برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله مروج (ره) در روز دوشنبه 27فروردین‌ماه خبر داد و افزود: برگزاری این همایش نیز در حوزه علمیه صالحیه تدارک دیده شده است که تلاش و جدیت بر معرفی خدمات و شخصیت آیت‌الله مروج در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری عصر شعر با حضور اعضای شورای اسلامی اردبیل در مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی آیت‌الله مروج(ره) و برگزاری محفل انس با قرآن و برپایی درس اخلاق بعد از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه توسط آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی آیت‌الله مروج(ره) از دیگر مراسمات هفدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌الله مروج(ره) است.

ارسال نظرات