فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: اقتدار نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان را خنثی و به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است و روز به روز براقتدار نیروهای مسلح در کشور افزوده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۱۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

اقتدار نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ کریم چشک در گفت‌وگو با خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان را خنثی و به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است و روز به روز براقتدار نیروهای مسلح در کشور افزوده می‌شود.

وی با اشاره به این که وحدت و همدلی نیروهای مسلح و مردم رمز پیروزی کشورمان است افزود: این وحدت و همدلی خنثی کننده تمام نقشه‌های دشمنان بوده و اقتدار کشورمان را دو چندان کرده است.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای خدشه‌دار کردن امنیت در کشورمان و ایجاد تفرقه اظهار کرد: با وحدت نیروهای مسلح و رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران امنیت کشورمان در دنیا مثال‌زدنی است.

چشک بیان کرد: استان اردبیل نیز با توجه به این که اردبیل یکی استان‌های مرزی کشور است ولی علی‌رغم آن از امن‌ترین استان‌های مرزی کشور است تصریح کرد: به همین منظور ما باید قدردان سرمایه بزرگ امنیت در جامعه باشیم.

رژه نیروهای مسلح 29 فروردین در اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل بیان کرد: رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور 29 فروردین در میدان ارتش اردبیل برگزار می‌شود تا بار دیگر نیروهای مسلح اقتدار و امنیت خود را به دنیا نشان دهند.

چشک با بیان این که برنامه‌های مهمی برای هفته ارتش در استان تدارک دیده است افزود: دیدار با امام جمعه اردبیل، برگزاری رژه و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته ارتش است.

وی یکی از برنامه‌های بزرگ هفته ارتش را رژه روز ارتش دانست و گفت: برای برگزاری این رژه تدارکات لازم فراهم شده است تا بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح را ببینیم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل هم‌اکنون کشورمان از لحاظ امنیتی یکی از کشورهاب پیشتاز بوده و هیچ کس نمی‌تواند نگاه چپ به کشور داشته باشد.

امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم

چشک اظهار کرد: امنیت کشورمان مدیون شهدای والامقام است و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم و با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به این که خانواده‌های معظم شهدا بزرگ‌ترین سرمایه برای ما هستند افزود: این خانواده‌های معظم با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس بزرگ شجاعت و فداکاری را به ما آموخته‌اند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت رسالتی خطیر و حساس است که باید همگان به این امر توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشیم چرا که رمز پیروزی کشورمان بوده است.

چشک افزود: در سایه رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یافته و روز به روز به این پیشرفت و اقتدار افزوده می‌شود.

وی گفت: با وحدت و همدلی مسئولان و مردم تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود و پیشرفت‌ها و اقتدار کشورمان در حوزه‌های مختلف رشد می‌یابد.

ارسال نظرات