خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان:

شاهرود از جمله شهرستان‌های شاخص استان در زمینه‌های فرهنگی

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شهرستان شاهرود از جمله شهرستان‌های شاخص استان در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و ... و دارای شخصیت‌های فرهنگی وهنری می‌باشد که برای شهرستان و استان مایع افتخار است.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۹۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد رضا سوقندی به اتفاق سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان این شهرستان در دیدار با نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تسلیت شهات امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی گفت:: شهید آوینی در عرصه‌های گوناگون و گسترده، هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشته است.
وی در این دیداربا اشاره به شعارسال از سوی مقام معظم رهبری (حمایت از کالای ایرانی) گفت:: نگاه ما در اداره کل و مرکز استان در زمینه تخصیص اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی هنری و همچنین توسعه پایگاه‌های فرهنگی هنری به جامعه مخاطب بصورت شهرستان محور است، چراکه اگر ما زمینه را برای تولیدات فعالیت‌های فرهنگی هنری ارزشی مهیا و آن‌ها را حمایت نمائیم قطعاً جامعه مخاطب هم از آثار و تولیدات هنرمندان استفاده خواهند کرد که این خود حمایت است.
وی افزود: شهرستان شاهرود از جمله شهرستان‌های شاخص استان در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و ... و دارای شخصیت‌های فرهنگی وهنری می‌باشد که برای شهرستان و استان مایع افتخار است و ما هم تلاش و حمایت‌های لازم را دراین زمینه‌ها در دستور کار داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها