همزمان با حلول ماه مبارک شعبان؛

جشن اعیاد شعبانیه در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هم‎زمان با حلول ماه شعبان ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، ‌امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۴۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم جشن اعیاد شعبانیه از چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا هفته بعد ادامه خواهد داشت.

وی درباره برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) عنوان کرد: مراسم ویژه میلاد امام حسین (ع) پنجشنبه شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت (ع) در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: سخنرانی حجج اسلام عبدوس و رفیعی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت (ع) از برنامه‌های تدارک دیده شده در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) در حرم مطهر رضوی است.

وی ادامه داد: مراسم ویژه روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) نیز با سخنرانی و مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت (ع) در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: در دیگر اماکن حرم مطهر رضوی نیز ویژه برنامه‌های متنوعی در قالب حلقه‌های معرفت، پرسمان دینی، سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در هفته جاری که منتهی به پایان ماه رجب المرجب است، برنامه سخنرانی هر روز قبل از نماز ظهر و عصر و قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: مکارم اخلاق در سیره نبوی (ص)، شعبان ماه بندگی و عبودیت، مولفه‎های سعادت و آرامش دینی، حسن خلق در سیره نبوی (ص) و عوامل تقویت عواطف در زندگی و تبیین سیره زندگانی امام حسین (ع) برخی از موضوعات سخنرانی این هفته حرم مطهر رضوی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها