سید ساجد یعقوبی
به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و اعیاد شعبانیه:
به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و اعیاد شعبانیه و حافظان حریم ولایت با حضور مسئولان، فرماندهان و نیرو‌های مسلح استان در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۰۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

همایش انس و مودت نیرو‌های مسلح استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و اعیاد شعبانیه و حافظان حریم ولایت با حضور مسئولان ، فرماندهان و نیروهای مسلح استان در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.

سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: تقارن روز ارتش و روز تاسیس سپاه پاسدارن به فرمان امام خمینی (ره) با اعیاد شعبانیه بسیار پر برکت است و می توان گفت چیزی بالاتر از این نیست که از  ائمه اطهار روحیه و قوت گرفت.

چشک خاطر نشان کرد: دشمن تفرقه افکنی و فاصله انداختن بین سپاه و ارتش را در خواب خواهد دید و این را بدانند سپاه و ارتش همیشه یار و یاور یکدیگر خواهند بود و با اتحاد یکدیگر دشمنان را به زانو در خواهند آورد.

وی افزود: همه نیروهای مسلح تحت امر مقام معظم رهبری هستند و ولایتمداری یکی از ارکان نیروهای مسلح در کشور ایران ولایت پذیری و ولایتمداری است و هرآنچه که داریم طبق اخلاص و سر تعظیم بر ولایت الهی و قرآنی است.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل اظهار داشت: امروز در دنیا پیروز واقعی میدان های نبرد حافظان حریم ولایت و پاسداران عزیز هستند چرا که این به برکت وجود رهبری با درایت و ولایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات