خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج صدیقه کبری(س):

خدمت و تقسیم شادی بانوان بسیجی در روستای طرود

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود گفت: در اعیاد شعبانیه ۱۵ نفر از بانوان بسیجی در اردوی سه روزه روستای طرود شادی های خود را با این مردم تقسیم کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سه روزه جهادی در روستای طرود افزود: در این اردو ۱۵ نفر از خواهران بسیجی حضور دارند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف گفت: کلاس‌های احکام، آموزش قرآن، تصحیح قرائت نماز، خیاطی، آرایشگری، سبک زندگی اسلامی، طب اسلامی، آموزش قرآن، نقاشی، کاردستی ویڑه کودکان همراه با بازی در این مدت برگزار شده است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری خاطر نشان کرد: برگزاری حلقه صالحین همراه با مشاوره ویڑه نوجوانان، مشاوره فردی، ویزیت بیماران، جلسه با فرمانده و اعضای شورای پایگاه حضرت رقیه (س) روستا و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
سبحانی تصریح کرد: اکران فیلم و زیارت امامزاده روستا و حضور در کارگاه‌های قالیبافی و سرکشی از اهالی و اهدا جایزه از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی در این مدت است
وی با اشاره به اهداف این اردوی جهادی گفت: با توجه به اعیاد شعبانیه خواستیم شادی هایشان را با اهالی روستا تقسیم و فلسفه وجودی بسیج که خدمت به مردم است را تا آنجا که توان داریم جامع عمل بپوشانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها