خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار؛

فرمانده لشکر 58 ذوالفقار شاهرود با فرمانده سپاه استان سمنان دیدار کرد+ عکس

فرمانده لشکر 58 ذوالفقار شاهرود با فرمانده سپاه استان سمنان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۴۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فرمانده لشکر 58 ذوالفقار شاهرود با فرمانده سپاه استان سمنان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار دیدار و گفت و گو کرد.

هم افزایی نیروهای مسلح امنیت پایدار کشور را توسعه می دهد

در این دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سردار حسن زاده گفت : یکی از عوامل مهم بازدارندگی بعد از دفاع مقدس و تجربیات این دوران، وجود نیروی مسلح پویا، آگاه، بصیر و ولایتمدار است که در همه اقشار نیروهای مسلح شاهد هستیم و باید نعمت را قدر بدانیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی موجب امنیت کامل کشور شده است و باید قدر این انسجام که موجب هم افزایی می شود و امنیت پایدار را توسعه می دهد.

نیروهای مسلح ید واحده هستند
در ادامه سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخرآبادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرودو هیئت همراه در دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تبریک مناسبت ها به خصوص روز پاسدار با اشاره به اینکه تعاملات بین نیروهای مسلح موج می زند گفت: ما اعتقاد داریم که تعامل بین نیروهای مسلح جاری و ساری است و همه ما یک بازو هستیم.
وی با اشاره به تعامل خوب ارتش و سپاه در سطح استان و شهرستان شاهرود گفت: فاصله ای بین ما نیست و شاید رنگ لباس ما فرق کند اما همراه هستیم و وضعیت خوبی هست.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها