خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

خدمت خالصانه به انقلاب و مردم شکر نعمت پاسدار بودن است

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار جمعی از پاسداران این شهرستان با امام جمعه دامغان خدمت خالصانه به انقلاب و مردم را شکر نعمت پاسدار بودن عنوان و گزارش بخشی از فعالیت‌های خدماتی ناحیه مقاومت بسیج دامغان در سال گذشته را ارائه کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۷۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در دیدار پاسداران سپاه ناحیه دامغان با حجت الاسلام والمسلمین حسینیان امام جمعه این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد مسعود چراغ هدایت عالمیان اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار اظهارداشت: پاسداری و فعالیت در مجموعه نهاد انقلابی سپاه پاسداران بی تردید از الطاف الهی است که نگهبانی از آرمان های اسلام و انقلاب، حفظ امنیت و اقتدار کشور و خدمت به مردم در همه عرصه ها، شکر این نعمت بزرگ است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج دامغان و مراکز تابعه در طول سال گذشته پرداخت و گفت: در یکسال گذشته بیش از 20 هزارنفر از خدمات پزشکی و درمانی درمانگاه حضرت جواد الائمه سپاه ناحیه دامغان بهره من شدند و این مرکز به سه هزار و 58 نفر خدمات دندانپزشکی ارائه کرده است.

خوشقدم با اشاره به اینکه 21 مورد ایستگاه سلامت از سوی بسیج جامعه پزشکی در طول سال گذشته در مناطق مختلف شهرستان دامغان خدمت رسانی نمودند، خاطر نشان کرد: اعزام تیم‌های پزشکی عمومی و تخصصی به بیش از 20 روستای محروم شهرستان از دیگر خدمات سپاه و بسیج ارائه شده در این راستا بوده است.

وی خدمات بسیج سازندگی و دانشجویی در قالب اردوهای جهادی سه روزه، پنج روزه، هفت روزه و 10 روزه و بکار گیری بیش از سه هزار بسیجی جوان در این راستا را از دیگر فعالیت های انجام شده در راستای خدمت رسانی برشمرد و افزود: اعزام نخستین تیم کمک رسانی از استان سمنان جهت یاری رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه توسط سپاه ناحیه دامغان صورت گرفت و این تیم در 310 نقطه روستایی خدمت رسانی نمود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اعزام یک کامیون لوازم بنایی و بیش از 300 میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری شده به مناطق زلزله زده غرب کشور را از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج دامغان در این راستا عنوان و اضافه کرد: مشاوره‌های حقوقی، مهندسی و کشاورزی به اقشار مختلف از دیگر خدمات انجام شده در راستای کاهش مشکلات مردم بوده است.

خوشقدم با اشاره به خدمت رسانی سپاه در قالب کارگروه‌های اقتصاد و اشتغال در روستاهای محروم شهرستان دامغان، تصریح کرد: در این راستا طی سه ماه گذشته توزیع دو هزار پیاز زعفران رایگان و 110 اصله نهال خرما در روستاهای محروم جنوب دامغان صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان مرمت 12 رشته قنات در روستاهای کویری شهرستان و احداث بندهای خاکی و طرح های آبخیزداری در این راستا از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان طی سال گذشته انجام شد.

وی اعزام بیش از 200 نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی، 250 نفر در قالب راهیان نور خانوادگی و مردمی و 204 نفر اردوهای راهیان نور دانشجویی در ایام سال نو را از دیگر فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج دامغان برشمرد و گفت: سال گذشته در قالب طرح شمس الشموس بیش از دو هزار نفر از افرادی که توانایی سفر به مشهد مقدس را نداشتند به همت سپاه ناحیه دامغان به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها