مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سلمان مشهد:

گام اول برای مقابله با جبهه استکبار خودسازی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سلمان مشهد تاکید کرد: اگر امروز در مقابل تجاوز آمریکا و اسرائیل و جبهه استکباری غرب نسبت به مسلمانان مظلوم منطقه می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید قبل از هر کار دیگری به خودسازی و تقویت رابطه خود با خداوند بپردازیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۸۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نشست مشترک فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سلمان مشهد و رابطین نمایندگی، ولی فقیه با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان برگزارشد.
 
در این نشست که همزمان با اولین روز ماه شعبان در سالن جلسات ناحیه سلمان برگزار شد، حجت الاسلام هاشمی ضمن تبریک حلول این ماه و اعیاد با سعادت آن فرماندهان و بسیجیان حاضر را به بهره مندی از فرصت‌های این ماه دعوت کرد.
 
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام در ۲۰ فروردین بهترین راه مبارزه با جبهه کفر و استکبار را خودسازی و تقویت ایمان و تقوا در خود و جامعه دانست و افزود: اگر امروز در مقابل تجاوز آمریکا و اسرائیل و جبهه استکباری غرب به مسلمانان مظلوم منطقه می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید قبل از هر کار دیگری به خودسازی و تقویت رابطه خود با خداوند بپردازیم؛ همان چیزی که رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام فرمودند؛ یعنی«تعمیر قلب» همان مطلبی که ایشان علت خیلی از انحرافات و دور شدن‌ها از آرمان‌های انقلاب را گرفتار شدن در تدریج دانستند همان قانون استدراج الهی که بر اساس آن انحراف و حتی رشد و کمال انسان به تدریج و کم کم اتفاق می‌افتد، لذا راه نجات مراقبت لحظه به لحظه بر افکار و اعمال خود است که اعمال مستحبی وارده در مناسبت ها‌ی مختلف نیز برای کمک به همین مراقبت از خود است.
 
وی با اشاره به فرصت‌های ماه‌های رجب، شعبان و رمضان برای رسیدن به این امر افزود: هر بسیجی علاقه‌مند به دفاع از انقلاب و اسلام، بخواهد برای این هدف کاری بکند و فکر می‌کند کاری از دستش بر نمی‌آید باید به او گفت برو خودت را بساز و قلبت را تعمیر کن و سپس در تقویت ایمان خانواده و اطرافیان و دوستان خود بکوش چرا که اصل مبارزه با دشمن در مبارزه با نفس و تقویت ایمان است.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه همه‌ بسیجیان و فرماندهان حاضر را به وحدت و همدلی و هم افزایی در انجام وظایف و مأموریت‌های بسیج دعوت نمود و این را سیره و روش عملی رهبر معظم انقلاب در اداره کشور معرفی کرد.
 
وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ولادت حضرت، ولی عصر و امام زمان (عج) مأموریت اصلی بسیج و بلکه همه مؤمنین را خودسازی و جامعه سازی برای فراهم شدن بستر ظهور امام زمان(عج) و تمدن سازی اسلامی به دست مبارک ایشان دانست و گفت: هرچقدر ما در دو مرحله خودسازی و جامعه سازی موفق باشیم به مرحله سوم که ظهور امام زمان(عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی است نزدیکتر می‌شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها