امام جمعه ایوان گفت :بزرگان وریش سفیدان نقش کلیدی در حل مشکلات جامعه دارند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۰۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛حجت الاسلام علی حیدری امام جمعه ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با تبریک ولادت اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس (ع)گفت یکی از مناسبتهای پیشرو هفته سلامت است،توجه به مسائل بهداشتی و  بکی از ضروریات است که زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می کند.

امام جمعه ایوان گفت:خوشبختانه شرکت گاز ایوان عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است تا جایی که تاکنون  شکایتی از این نهاد،به دست بنده نرسیده است که در این راستا برخود لازم میبینم که از زحمات آنان تشکر کنم،همچنین لازم است هماهنگی بیشتری بین این نهاد و شهرداری در راستای حفاری هایی که صورت می گیرد انجام شود.

وی به تهدیدات اخیر رییس جمهور امریکا اشاره کرد افزود:یک رییس جمهور که ادعای ابرقدرتی داردو تهدید می کند صدتا موشک شلیک می کندولی هیچ اتفاقی صورت نگرفت،کشور که با جنگ  نیابتی ویران شد،چه تاثیری به حالش دارد ،از نظر سیاسی این تهدیدات نقطه ضعف انان بود.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: از نظر نظامی نیز حملات اخیر با شکست مواجه شد چراکه دوسوم موشک ها منهدم شدند ودر بکارگیری این انهدام ها از تکنولوڗی سی سال پیش روسیه استفاده شده است.

وی بیان کرد:رهبر معظم انقلاب در دیدار باکارکنان وزارت اطلاعات مطالب را بیان کردند و بیان کردند که ما در یک جنگ اطلاعاتی با دشمنان هستیم،دشمن سعی دارد که بر نظام محاسباتی مسئولان تاثیر بگذارندو تلاش میکنند که مسئولان را با خود همراهی کنند.

وی ادامه داد،درزمینه فرهنگ ومسائل فرهنگی اجتناعی سخنان زیادی گفته می شود ،وظیفه مسئولان این است که باید جلوی تهاجم فکری و فرهنگی دشمن را بگیریم و ازساده اندیشی وغفلت جلوگیری کنیم.

امام جمعه ایوان اظهار کرد:باید وحدت ملی آسیب نبیند ،وحدت شکنی حرکت در مسیری است که در زمین دشمن بازی کردن است.

وی تصریح کرد:ارتش و سپاه هردو نماد،وحدت،اقتدار ولایتمداری و هوشیاری است که در عمل وحدت را نشان داده اند،که بخشهایی از موفقیت ها به خاطر وحدت ارتش،و سپاه است.

امام جمعه ایوان اظهار کرد:طعنه زدن بر سپاه و ارتش برهم زننده وحدت است که محکوم است.

وی ادامه داد:ریش سفیدان و بزرگان نقش بسزایی را در حل معضلات اجتماعی و جلوگیری ازبحران دارند

 

ارسال نظرات