سید ساجد یعقوبی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: خدمات درمانی و بهداشتی به کارگران در استان اردبیل ارائه می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا دغدغه و نگرانی توسط کارگران وجود نداشته باشند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۹۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

خدمات درمانی و بهداشتی به کارگران در استان اردبیل ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسم رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی ما اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل بوده و سهم استان از این طرح 250 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه فاز نخست طرح اشتغال پایدار روستایی با 60 میلیارد تومان اواخر سال گذشته استارت خورده است، افزود: در حال حاضر 66 طرح روستایی با 55 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: استاندار اردبیل نیز توجه ویژه‌ای به توسعه اشتغال پایدار روستایی دارد و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده که انتظار می‌رود گام بزرگی در اشتغال روستایی برداشته شود که ارائه تسهیلات اشتغال روستایی با سود 4 تا 10 درصد پرداخت می‌شود.

رحیمی از طراحی سامانه پنجره واحد اشتغال استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح نیز که بسیار مهم بوده در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: خدمات درمانی و بهداشتی نیز به کارگران در استان اردبیل ارائه می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا دغدغه و نگرانی توسط کارگران وجود نداشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته کارگر که از 5 تا 11 اردیبهشت‌ماه بوده، برنامه‌های مختلفی در این هفته توسط این اداره کل اجرا خواهد شد.

قاسمی افزود: در حال حاضر 103 هزار کارگر بیمه‌شده در استان اردبیل وجود دارد که نظارت همه‌جانبه‌ای بر فعالیت کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که کارگران در آن مشغول هستند، وجود دارد.

وی بیان کرد: یک هزار و 599 تعاونی فعال در استان اردبیل وجود دارد که سال گذشته 154 تعاونی جدید نیز راه‌اندازی شده و در حال حاضر 110 هزار نفر عضو این تعاونی‌های هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه ورزش نیز کارگران استان اردبیل به افتخارات زیادی دست یافته‌اند، گفت: در این زمینه کارگران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی 27 مدال کسب کردند و نیز 62 مسابقه ورزشی بین کارگران استان برگزار و 20 تیم نیز به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.

ارسال نظرات