در راستای ارتقاء سطح سلامت کارکنان صورت گرفت؛

اجرای طرح حجامت ویژه کارکنان سپاه تربت حیدریه

به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه ناحیه تربت حیدریه و در راستای برنامه‌های هفته سلامت، طرح حجامت ویژه کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۱۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
سرگرد پاسدار علی خسروی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: با توجه به تاریخ‌های تایید و منتشر شده در خصوص روز‌های خاص حجامت و همزمان با فرارسیدن هفته سلامت و در جهت ارتقای سطح سلامت کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه، خوشبختانه این طرح با موفقیت اجراشد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات مختلف ارائه شده به کارکنان این ناحیه، افزود: همواره حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان مجموعه سپاه از اهم واجبات در معاونت بهداشت و درمان این سازمان مقدس بوده است.

مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه تربت حیدریه با توجه به شعار هفته سلامت سال ۱۳۹۷ با عنوان ((سلامت برای همه، در همه جا)) و همچنین ضمن اشاره به اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه جهت اجرا در طی هفته سلامت، افزود: عیادت از جانبازان دفاع مقدس، همایش بهداشت ویژه کارکنان و خانواده‌ها و بسیجیان، کوهپیمایی خانوادگی، اجرای مسابقات ورزشی، اهدای بسته سلامت، تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت و ... از مهمترین این برنامه‌ها است.

خسروی نژاد در ادامه ضمن اشاره به دستور صادره مقام عظمای ولایت در حوزه بهداشت و درمان مبنی بر اینکه نهضت احیاء و گسترش فرهنگ بهداشت و طب پیشگیری را با بکارگیری و بسیج کلیه امکانات موجود آغاز نمایید، گفت: معیار طرح ریزی برنامه‌های ابلاغی بهداشت و درمان این ناحیه جهت اجرا در طی سال نیز در همین راستا و در جهت تحقق منویات معظم له بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با امیدبه لطف خداوند متعال، ان شاءالله در طی سال جاری برنامه‌های متنوع و جامع تری در راستای ارتقاء سطح سلامت کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها