مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، گفت:نقش جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی آن به حدی است که سبب شده دنیای استکباردر مقابل جمهوری اسلامی زانو بزند ، بودن جمهوری اسلامی یعنی خداحافظی قدرت های بزرگ با ابر قدرتی جهانی.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع پیشکسوتان و پرسنل سپاه ناحیه میناب، با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیمنه شرق و غرب را فرو ریخت و ابر قدرتی آنها را متزلزل ساخت افزود : ایران توانسته به قدرت بازدارندگی در جهان برسد.
حجت الاسلام رستگار افزود : نقش جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی آن به حدی است که سبب شده دنیای استکباردر مقابل جمهوری اسلامی زانو بزند ، بودن جمهوری اسلامی یعنی خداحافظی قدرت های بزرگ با ابر قدرتی جهانی.
وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام بکاربسته است افزود : آنها با بکارگیری استراتژی های تفرقه و نفوذ سعی بر براندازی جمهوری اسلامی دارند .
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) گفت : آنها در استراتژی های خود جدایی امت از امام و امت بی امام را را مطرح ساختند و به این نتیجه رسیده اند که امت بی امام و امام بدون امت خطری برای دیگر کشورها ندارند ، امامی که امت نداشته باشد اقتدار ندارد و از آن کاری بر نمی آید.
وی تصریح کرد : جدی ترین تلاش دشمن ایجاد تفرقه بین امت و ولایت است ، زیر سوال بردن و تضعیف ولایت و کاهش آستانه تحمل مردم در مقابل مشکلات در دستور کار دشمنان نظام جمهوری اسلامی است .

رستگار قدرت ایران را در منطقه قدرتی برتر دانست و گفت:به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز کشور ما در منطقه به مانعی بزرگ و شکست ناپذیر در مقابل ابرقدرتهای دنیا تبدیل شده و آنان را دچار چالشی بزرگ کرده است و هر توطئه ای برای سرنگونی علیه کشورهای منطقه بکار می گیرند با شکست مواجه می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت:بر خلاف میل باطنی دشمنان هسته های مقاومت با الگو گیری از ایران در دنیا پایه گزاری شده است و این هسته های مقاومت جلوی آرزوهای 70 ساله آمریکا که به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ با محوریت اسرائیل بودند را گرفته و امروز کشور ایران است که این محوریت را به دست گرفته و انشاالله تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) این محوریت حفظ خواهد شد.          

وی بیان کرد: هیچ معادلات سیاسی بدون حضور مقتدرانه ایران در منطقه قابل ارزیابی نیست،انقلاب اسلامی وعده داده شده الهی است و بساط دشمنان را بر خواهد چید.

وی گفت: جمهوری اسلامی قدرت فوق بازدارندگی در منطقه دارد و دنیا از پیشرفت جمهوری اسلامی متحیر مانده، انقلاب اسلامی طی 40 سال پیروزی شکوهمند خود هیمنه شرق و غرب را فرو ریخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: وظیفه ذاتی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است،سپاه ستونی از ستونهای انقلاب است، انقلاب اسلامی روز به روز بر پیشرفت و حرکت رو به جلو خود ادامه می دهد،اگر می خواهیم ماندگار باشیم باید با تمام وجود پا در رکاب انقلاب و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) گفت : دشمنان با بکارگیری استراتژی نفوذ جمعیت نخبگان ، مردم و رهبری را مورد هدف قرار داده اند و تلاش می کنند با کاهش آستانه تحمل مردم و تغییر باورها تصمیم سازی ها و محاسبات مسئولان را تغییر دهند و بین امت و ولایت فاصله بیاندازند.

وی ابراز داشت: خیلی از افراد چه در داخل با راه اندازی انواع فتنه و اغتشاشات اخیر و چه در خارج از کشور با انواع دسیسه ها تلاش کردند تا به انقلاب ما ضربه بزنند اما با درایت سکاندار انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانستیم همه توطئه های آنان را نقش بر آب کنیم.

رستگار گفت: دشمنان با ترفند سایه تهدید نظام بر مملکت، بحران ناکارآمدی دولت، عدم مشروعیت رهبری، بحران همبستگی جریان های مخالف، می خواهند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند و با راه اندازی بحران های مختلفی که در پی طرح ریزی آن هستند می خواهند مسیر انقلاب را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: ما امروز به برکت انقلاب اسلامی قلوب مستضعفین جهان را به تسخیر درآورده ایم، به قدرت بازدارندگی رسیده ایم و هسته های مقاومت در دنیا پایه گذاری شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران با انگیزه ی زمینه سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شکل گرفت و استمرار پیدا کرد، از آنجایی که این امر خوشایند قدرتهای جهانی نبود، همواره به دنبال شکست انقلاب اسلامی، تجزیه انقلاب اسلامی و در یک کلام نابودی اسلام ناب درآمدند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات