خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه دوم کشوری در حوزه پیش دبستانی

قاسمی عنوان کرد: در حوزه پیش دبستانی، استان قزوین رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است
کد خبر: ۹۰۰۹۸۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سالار قاسمی در مراسم همایش اولیا و نوآموزان با محوریت تحول در آموزش و‌پرورش که با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم بیان کرد: اولیایی که فرزند پیش دبستانی دارند هنوز یک فرصت طلایی در دست دارند چرا که خمیر مایه تعلیم و تربیت و شالوده همه فعالیت های تربیتی پیش دبستانی است.
وی گفت: بیشترین دوران یادگیری در شش سال اول است و اساسا شخصیت کودک در شش اول شکل می گیرد اما به شرطی که محیط مناسبی برای رشد فرزندان ایجاد شود.
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین اطهار کرد: اگر می خواهیم فرزندان پویا و فعال داشته باشیم باید در کنار آموزش و پرورش حضور داشته باشند.
قاسمی عنوان کرد: شعار آموزش و‌پرورش خلاقیت و پویایی است پس باید سعی کنیم محتوا کم شود و شادی و نشاط در بین دانش آموزان ایجاد شود و فرزندانمان بخواهیم که در جامعه مفید باشند.
وی افزود: در حوزه پیش دبستانی دبستانی، استان قزوین رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است و بر اساس اهمیت امر آموزش، مادران خانواده آموزش و پرورش، معلمان مدارس و مربیان پیش دبستانی هستند و تا زمانیکه نتوانیم در دوره پیش دبستانی سرمایه گذاری کنیم همچنان مشکلات در مراحل بالاتر وجود خواهد داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین هستیم و ما نیز به عنوان بزرگترین سازمان آموزشی در استان، به دنبال تبیین مقام شهدا در مدارس هستیم.
در پایان مراسم از فرزند شهید حجت اسدی تجلیل شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها