خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

حمایت از راهبرد سال، حمایت از فرهنگ، هنر و صنعت ایرانی است

بهرامی عنوان کرد: هر ایرانی به عنوان یک آتش به اختیار باید بتواند آنچه را که سخن ولی امر است جامه عمل پوشانده و از هنر و صنعت و توانایی مردان و زنان و فرزندان این آب و خاک حمایت کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۹۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن اشاره به راهبرد سال ۹۷ و بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید این تفکر را ابتدا برای خود و خانواده امان تبیین و فرهنگ سازی کنیم.
وی گفت: اگر قرار است در جامعه مستضعف نداشته باشیم و صنعتی پویا داشته و به خودکفایی برسیم، هر یک از ما موظفیم تا از کالای تولید داخلی استفاده کنیم و با این کار اجازه ورود کالاهای خارجی را به داخل کشور ندهیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص ایجاد فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین خانواده بزرگ سپاه پاسداران و بسیج بیان کرد: سپاه با ایجاد برنامه هایی از قبیل نشست ها و جلسات مختلف، اقدام به تشویق و ترغیب کارمندان و بسیجیان و خانواده های آنان به استفاده از کالای ایرانی نموده است.
سرهنگ بهرامی اضافه کرد: ما موظف به ایجاد این فرهنگ مهم در سطح جامعه هستیم تا زمانی که حتی یک کارگر بیکار در جامعه نداشته باشیم و اگر همه دولتمردان و مردم با کمک یکدیگر به امر ولی فقیه در این زمینه لبیک بگویند چرخ صنعت به چرخش درآمده و مشکلات اقتصادی جامعه تا حد بسیار زیادی برطرف خواهد شد.
وی افزود: مطمئنا با جامعه عمل پوشاندن به این راهبرد مدبرانه و رفع مشکلات اقتصادی مردم، بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی نیز رفع شده جامعه امن تری برای زندگی فرزندانمان خواهیم داشت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: امروز همه ما موظفیم تا در کنار هم و با تعامل با یکدیگر، زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه گسترش دهیم تا بتوانیم به خودکفایی رسیده و به پیشرفت هایی که لایق کشور و میهن است دست یابیم.
سرهنگ بهرامی در پایان عنوان کرد: هر ایرانی به عنوان یک آتش به اختیار باید بتواند آنچه را که سخن ولی امر است جامه عمل پوشانده و از هنر و صنعت و توانایی مردان و زنان و فرزندان این آب و خاک حمایت کند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها