سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در فروردین ماه سال جاری به ۲۹۱ نفر از حادثه دیدگان در حوادث مختلف امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

امدادرسانی به ۲۹۱ حادثه دیده در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران اردبیل افزود: ۱۷۵ نفر از این افراد در حوادث جاده ای، ۸۰ نفر در طوفان، ۱۵ نفر در کوهستان، ۱۰ نفر خدمات حضوری و ۱۰ نفر در خدمات مناسبتی، یک نفر صنعتی و کارگاهی دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با اشاره به تعداد حادثه و خدمات ارائه شده تصریح کرد: در این مدت به ۵۳ مورد حادثه خدمات ارائه شده است که ۴۰ حادثه جاده ای، یک حادثه طوفان، ۲ حادثه کوهستان، ۸ مورد حضوری، یک مورد مناسبتی و یک حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه طی این حوادث در فروردین ماه ۱۴۲ نفر مصدوم شده بودند، افزود: ۱۲۷ نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در کوهستان، ۹ نفر در خدمات حضوری و ۵ نفر در خدمات مناسبتی مصدوم شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: از این تعداد ۵۱ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل، ۱۵ نفر به صورت سرپایی درمان و ۸۰ نفر هم اسکان داده شده اند.

غیبی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده برای امدادرسانی به این افراد تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری ۸۵ تیم عملیاتی، ۲۴۵ نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل، ۵۹ دستگاه آمبولانس، ۳۱ دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه بالگرد هوایی به امدادرسانی هموطنان در طول فروردین ماه پرداختند.

ارسال نظرات