جلسه ابلاغ برنامه‌های بسیج دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان برگزار شد

جلسه ابلاغ برنامه‌های بسیج دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و اعضای شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت در محل نمازخانه ناحیه قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۲۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه قوچان در این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه به حاضرین در جلسه اهمیت برنامه‌های ابلاغی بسیج را مطرح کرد و افزود: همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم تا این برنامه‌ها در حوزه‌ها به نحو احسن اجرا شود و از فرماندهان حوزه‌های بسیج درخواست کرد که اعضای شعب نمایندگی ولی فقیه را در این راه یاری نمایند.
 
وی تاکید کرد: اعضای شعب نمایندگی ولی فقیه با توجه به اینکه نسبت به برنامه‌ها توجیه شده اند برنامه‌ها را به موقع و در وقت مناسب اجرا نمایند و گزارش آن را تحویل قسمت‌های نمایندگی ولی فقیه ناحیه دهند.
 
کشتگر همچنین در ادامه این برنامه هریک از همکاران دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اعضای شعب نمایندگی را نسبت به برنامه‌ها توجیه  کرد.
 
درپایان این مراسم نیز مسئول عقیدتی سپاه ناحیه قوچان با توجه به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از اعضای شعب نمایندگی و فرماندهان حوزه‌ها درخواست کرد که حضور فعال در برنامه‌های این هفته  داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها