خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه از سراسر استان در حوزه و پایگاه های مقاومت برنامه در نظر گرفته شده است که اولین روز هفته عقیدتی جمعه هفتم اردیبهشت ماه بنام ولایتمداری و شهید مطهری نامگذاری شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۵۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، نشست مطبوعاتی حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین با اصحاب رسانه استان در سالن روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بیان کرد: در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری(ره) قرارداریم که به همین مناسبت از هفتم تا سیزده اردیبهشت بنام هفته عقیدتی در سپاه نامگذاری شده است.

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
وی گفت: شهید مطهری(ره) انسانی بزرگ بود که هم دل آزاد و هم فکری آزاد داشت به همین دلیل ایشان استاد حریّت در قلم و بیان بود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)  استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی(ره) در خصوص شخصیت این شهید بزرگوار فرمودند مطهری یک متفکر، یک فیلسوف و یک فقیه عالیقدر بوده و پاره تن و حاصل عمر من است.
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز نکات مهمی در منزلت شهید مطهری در بیان منزلت ایشان فرمودند از جمله خط مطهری همان خط انقلاب است و آثار ایشان مبنای فکری انقلاب می باشد.
وی ضمن اشاره به برنامه های هفته عقیدتی افزود: این هفته از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت می باشد که سپاه صاحب الامر(عج) در سطح استان و در نواحی و حوزه های مختلف برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: با این نامگذاری به دنبال زنده نگه داشتن یاد ایشان هستیم. وقتی یک هفته بنام شهید مطهری(ره)  است، نیاز به آشنایی با این شخصیت برجسته جهان اسلام ضروری و لازم می شود.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: دلیل دوم ترویج آثار و افکار شهید مطهری(ره) آشنایی نسل جوان با افکار و ابعاد شخصیتی وی می باشد و هفته عقیدتی فرصت مناسبی برای این امر می باشد.

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
وی تصریح کرد: فلسفه استفاده از آثار و افکار مطهری، برای این است که با تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه کنیم. دشمن در عرصه های مختلف با ما در حال جنگ است و ما برای موفقیت باید از آثار انسان های عالم و عامل بهره بگیریم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه از سراسر استان در حوزه و پایگاه های مقاومت برنامه در نظر گرفته شده است که اولین روز هفته عقیدتی جمعه هفتم اردیبهشت ماه بنام ولایتمداری و شهید مطهری نام گذاری شده که با حضور بسیجیان در نماز جمعه های سطح شهر، نشست بصیرتی و روشنگری، سخنرانی امام جماعات برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه و همایش سبک زندگی اسلامی، می باشد.

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
حجت الاسلام معبودی بیان کرد: روز شنبه بنام شهید مطهری، تربیت اسلامی نامگذاری شده است که نشست حکمت مطهر، مسابقه از سیره شهید، برپایی نمایشگاه کتاب در مراکز بسیج، همایش پیاده روی بخشی از کارکنان به سمت مزار شهدای گمنام می باشد.
وی عنوان کرد: روز یکشنبه شهید بنام شهید مطهری، سلوک معنویمی باشد که با اهدای خون از کارکنان سپاه، نشست بصیرتی، اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی همراه است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: روز دوشنبه بنام شهید مطهری، کار و تلاش بوده و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی نشست بصیرتی و فرهنگی از برنامه خاص این روز می باشد.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: سه شنبه بنام شهید مطهری، جوان گرایی نامگذاری شده و شامل دیدار با امام جمعه و ائمه جمعه در سراسر استان است. همچنین همایش مهدویت و انتظار از دیدگاه شهید مطهری از دیگر برنامه های این روز است.
وی مطرح کرد: روز چهارشنبه بنام شهید مطهری(ره) و مباحث اخلاقی نامگذاری شده و نشست مفهوم انتظار در مراکز بسیج برگزار خواهد شد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: روز پنجشنبه بنام شهید مطهری(ره)  و میهن دوستی نامگذاری شده است. برخی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ ما هستند که این مقوله از دیدگاه شهید مطهری(ره) در حلقه های صالحین تبیین خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها