خبرهای داغ:
دکتر نائینی در مراسم تقدیر از فرزندان شهدا و جانبازان:

حضورجانبازان در عرصه های مختلف سندانقلاب است

رییس دانشگاه بین المللی قزون گفت: حضور جانبازان در جامعه ما به اندازه انقلاب قیمت دارد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر نایینی، رییس دانشگاه در مراسم تقدیر از فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه بیان داشت:حضور شما جانبازان در عرصه های مختلف سند این انقلاب می باشد. جانبازان مانده اند تا به ما در راه ماندگان، راه رستگاری بیاموزند. حضور جانبازان در جامعه ما به اندازه انقلاب قیمت دارد.
در این برنامه که با حضور مسئولان و جانبازان گرانقدر دانشگاه و فرزندان معظم شهدا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه همزمان با پنجم شعبان سالروز ولادت حضرت سجاد (ع) و به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد،در ابتدای مراسم دکتر مهدی زندیه مشاور رئیس در امور ایثارگران دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مدعوین و حضار خیر مقدم گفت.
دکتر نایینی، رییس دانشگاه نیز در سخنانی حلول شعبان المعظم و میلاد امام حسین (ع)،روز پاسدار و علمدار کربلا ( روز جانباز )و امام ساجدین و نیمه شعبان را تبریک گفت.وی با اشاره به رشادت های حضرت عباس (ع) بیان داشت : ما باید از حضرت عباس (ع) الگو بگیریم. علمدار کربلا، علمدار ولایت پیام های زیادی برای ما به ارمغان آورد.
دکتر نائینی از اینکه در دانشگاه در خدمت جامعه ایثارگران هستند اظهار خشنودی نموده و افزود: ایثارگری این عزیزان باعث تداوم انقلاب اسلامی گردیده است. وی ادامه داد : نسل جوان باید از این فداکاری های شما آگاه باشد. نسلی جوان باید از انقلاب و ولایت دفاع بکند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای زارعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با تبریک اعیاد شعبانیه به تفسیر آیه ۱۷۲ سوره آل عمران پرداخت. وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در باب منزلت حضرت عباس (ع) بیان کرد : حضرت عباس (ع) چند ویژگی برتر داشت. حضرت ابوالفضل (ع) بنده صالح خداوند هستند. بصیرت داشت و لحظه ای از امام زمان خودش جدا نشد و تردید نکرد. تمام عیار در راه خدا جهاد کرد و به شهادت رسید. ایشان در این امتحان بزرگ پیروز شد. جانبازان عزیز ما هم مانند این حضرت در امتحان جنگ و هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند.
در این مراسم آقای نصراله چگینی و آقای محمود رحمانی از همکاران جانباز دانشگاه، به بیان خاطرات خود در دوران اسارت و جنگ تحمیلی پرداختند.
در پایان مراسم از مقام والای جانبازان عزیز دانشگاه و فرزندان معظم شهدا که جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بودند با اهدای لوح وهدیه تقدیر شد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها