دکتر مجتبی زارعی – رییس سازمان بسیج اساتید کشور - صبح امروز پس از حضور در جمع استادان بسیجی دانشگاه های خراسان رضوی و شرکت در نشست خبری، با سردار نظری – فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۲۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

دکتر مجتبی زارعیرییس سازمان بسیج اساتید کشور - صبح امروز پس از حضور در جمع استادان بسیجی دانشگاه های خراسان رضوی و شرکت در نشست خبری، با سردار نظری – فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی دیدار کرد.

در این نشست صمیمانه که با حضور دکتر مجتبی زارعی – رییس سازمان بسیج اساتید کشور – و سردار نظری – فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی – برگزار شد، دو طرف بر ظرفیت بالای بسیج اساتید برای برطرف کردن مشکلات و معضلات ملّی و محلّی تأکید کردند.

دکتر زارعی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و  فعالیت های سازمان بسیج اساتید کشور، راه اندازی اندیشکده های راهبردی را گامی مهم در بهره مندی کشور در عرصه های مختلف از توان این سازمان دانست و تصریح کرد: استادان متعهد و وطن خواه در هرکجای از کشور که باشند، دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و برای اعتلای آن تلاش خواهند کرد و سازمان بسیج اساتید کشور نیز از این رویکرد حمایت خواهد کرد.

ارسال نظرات