فرمانده سپاه امام رضا(ع):

اندیشه‌های جهادی و انقلابی حاکم در سپاه سبب رشد این نهاد انقلابی شده است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اندیشه‌های جهادی و انقلابی حاکم در سپاه سبب رشد این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در دیدار با امام جمعه مشهد اظهار داشت: نگاه مثبت افراد بالای انقلاب می‌تواند انرژی معنوی ما را در فعالیت‌هایمان افزایش دهد و اندیشه‌های جهادی و انقلابی حاکم در سپاه سبب رشد این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف شده است.

وی گفت: شاخص ارزیابی و امیدبخشی برای ما دیدگاه و نظر بزرگان انقلابی، ولایت و شخصیت‌های معنوی و انقلابی است.

نظری افزود: هر قدر آن‌هایی که غیرانقلابی فکر می‌کنند و مبنای اندیشه و تفکر انقلابی ندارند و دشمنان بر ما بتازند، اطمینان بر درستی کار خود پیدا می‌کنیم و می‌ترسیم از روزی که دشمن و ایادی کفر از ما تعریف کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه سپاه فعالیت‌های مختلفی را در حوزه‌های متفاوت مانند اقتصادی، سیاسی و امنیتی انجام می‌دهد، تأکید کرد: سپاه نصر سال گذشته توانست از لب مرز تا درون شهر امنیت را حفظ کرده و هیچ مشکلی در این بابت به وجود نیامد.

وی ابراز داشت: سپاه امام رضا (ع) در حوزه اقتصاد مقاومتی، سازندگی، اشتغال، امور فرهنگی و امنیت فعالیت‌های مختلفی را در سال گذشته انجام داد. در حوزه امنیت لشکر عملیاتی پنج نصر و قرارگاه ثامن الائمه از حاشیه مرز تا حاشیه شهر و داخل شهر با استفاه از ظرفیت مردمی اقداماتی داشت و در اعتراضات دی ماه سال گذشته هر شب حدود پنج هزار داوطلب مردمی آماده حضور و کمک رسانی بودند.

نظری با اشاره به اینکه سپاه به دنبال توسعه روستا به روستا است خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به افراد اعطا شد که از این میزان ۲۷ میلیارد تومان قرض‌الحسنه بوده است.

وی در پایان به کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و چند شهر خراسان رضوی توسط سپاه امام رضا (ع) اشاره داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها