خبرهای داغ:
فرمانده بسیج کارگری شاهرود خبر داد

اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته بسیج کارگری در شاهرود

فرمانده بسیج کارگری الغدیر شاهرود از اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۵۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا عامری، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته بسیج کارگری و کار وکارگر به همت کارگران زحمت کش ایران اسلامی با بیان اینکه امسال با توجه به شعار سال باید به موضوع کالای ایرانی و‌حمایت از کارگران و زحمات آنها توجه کرد افزود: شعار ما به مناسبت هفته بسیج کارگری که از ۵تا۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود، ارتقا کیفیت کالای ایرانی،مدیریت جهادی و رونق اقتصادی است و برنامه های متنوعی هم با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا به خصوص شهدای کارگر با حضور مسئولان و کارگران و کارفرمایان و بسیجیان و حضور سازمان یافته در نمازجمعه و دیدار با خانواده شهدا و قشر کارگری و جشن های هفته بسیج کارگری و اعیاد شعبانیه در کارخانجات و شرکت ها از برنامه های این هفته است.
عامری خاطر نشان کرد: دیدار با امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با حضور تشکل های کارگری و بازدید از کارخانجات شهرک صنعتی شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج کارگری و کار و کارگر است.
فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر با اشاره به برگزاری جشن روز کارگر در سالن ذوب آهن شاهرود ادامه داد: جشن هفته بسیج کارگری و تجلیل از کارگران نمونه در شرکت ها و کارخانجات به همت پایگاه های بسیج و تشکل های کارگری اجرا خواهد شد و از کارگران نمونه تجلیل می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاه های بسیج گفت: اعزام کارگران شهرستان شاهرود به مناسبت روز کار و کارگر برای دیدار با رهبر انقلاب در کنار سایر کارگران کشور از دیگر برنامه های این هفته است.
عامری گفت: با هماهنگی انجام شده با مجموعه ورزشی کارگران شاهرود، استفاده از استخر و سالن ورزشی این مجموعه برای کارگران در این هفته نیم بهاء است.
وی با اشاره به اجرای برنامه اردوی عزت در کارخانجات و شرکت های شهرستان به مناسبت هفته بسیج کارگری و کار و کارگر افزود: در این اردو فرزندان کارگران در محل کار پدران خود حاضر و از نزدیک زحمات و تلاش های آنان را مشاهده می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها