خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شاهرود:

ضعف آمریکا در قبال امت‌های اسلامی/خدمت صادقانه به مردم بالاترین عبادت

امام جمعه موقت شاهرود گفت:عربده‌ها و تهدیدهایی که آمریکا بر سر امت‌های اسلامی می‌کشد نیز گواه همین موضوع، یعنی ضعف آمریکا در قبال امت‌های اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۷۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مصلای اعظم مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه این پرسش که چرا جمهوری اسلامی باید در منطقه حضور فعال داشته باشد و از ملت‌های مظلوم دفاع کند؟ همیشه در رسانه‌ها مطرح است، افزود: در پاسخ به این پرسش باید گفت حضور ایران در کشورهای عراق، سوریه و لبنان توحیدی و بر خواسته از متن قرآن و پیام انبیاء است.
وی بابیان اینکه اگر ایران در منطقه حضور نداشت اکنون باید به‌جای سوریه با نیروهای داعش در داخل مرزهای کشور مبارزه می‌کردیم، اظهار کرد: علیرغم کار انسانی و دنبال کردن منافع اقتصادی و ملی برای حضور ایران در کشورهای غرب آسیا، انگیزه اصلی توحیدی است.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه به فرموده امام راحل ما برای مبارزه با شرک و کفر در جهان قیام کردیم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای کشورهای اسلامی اذعان داشتند که هدف از حضور ایران در منطقه به اهتزاز درآوردن پرچم لا إله إلا الله در جهان است و بر این اساس برای مبارزه با دشمن قسم‌خورده در عراق، سوریه و لبنان اهتمام داریم.
عبداللهیان بابیان اینکه اگر در راستای توحید گام برداریم پیروزی امت اسلامی حتمی خواهد بود، تصریح کرد: امکان ندارد کسی که درراه قرب الهی گام برمی‌دارد شکست بخورد، لذا عربده‌ها و تهدیدهایی که آمریکا بر سر امت‌های اسلامی می‌کشد نیز گواه همین موضوع، یعنی ضعف آمریکا در قبال امت‌های اسلامی است.
وی بابیان اینکه رزمندگان و مجاهدان یمنی موازنه قدرت را در منطقه خود بر هم زدند، افزود: این پیش‌بینی می‌شد که سال ۲۰۱۸، سال موشک‌باران عربستان و انتقال میدان جنگ از یمن به داخل عربستان است و زمانی کاخ بن سلمان در عربستان موردحمله موشکی واقع می‌شود یعنی تحولات و دگرگونی عظیمی در منطقه اتفاق افتاده است.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه تهدیدهای آمریکا نه نشانه قدرت بلکه حاکی از ضعف دولتمردان غربی است، اظهار کرد: بهترین راهی که ما را به فضل الهی در مقابله با تهدیدها مصون می‌کند خدمت صادقانه به مردم خواهد بود چراکه بالاترین عبادت امیدبخشی و درصحنه نگه‌داشتن مردم ذکر شده است.
عبداللهیان با تاکید بر ضرورت نگاه به درون، تصریح کرد: با توجه به شعار سال باید ضمن ترویج استفاده از کالای ایرانی در راستای تقویت نیروی کار و سرمایه‌های داخلی تلاش کنیم تا باعث ارتقا بنیه اقتصادی مردم شود.
وی بابیان اینکه دشمن با زیر سؤال بردن نیروهای ارزشی، به دنبال پیاده‌سازی اهداف خود در ایران است، افزود: در مسیر مبارزه شاید اشتباهاتی رخ دهد اما دراین‌بین عده‌ای در انتظار حمله به نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و بسیج هستند بنابراین هوشیاری مسئولان و مردم باعث قوی‌تر شدن اراده‌های مستحکم نیروهای ارزشی ایران خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها