خبرهای داغ:
در نشست خبری سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوئین زهرا عنوان شد:

اجرای بیش از 140برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوئین زهرا از اجرای بیش از 140برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۰۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا مرتضی امیری نژاد در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با بیان اینکه شهید مطهری استوانه وزین، دست قدرت امام در برابر جریان انحرافی و شهید راه بصیرت بود افزود: وجود انحراف و باقی ماندن انحراف با وجود شهید مطهری سازگار نبود لذا این گروه انحرافی شهید مطهری را برنتابید و سرانجام او را به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: شهید مطهری به عقیده و خدای خویش ایمان مستحکم داشت و وجود شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجائی و شهید مفتح مهم ترین تفاوت زمان امام (ره) با عصر ماست که امروز با این چهار شخصیت بزرگ را به تنهایی رهبر معظم انقلاب به دوش می کشند.
امیری نژاد با اشاره به اینکه در هفته عقیدتی سیاسی امسال بیش از 140 عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاهها اجرا خواهد شد افزود: مسابقات و برنامه های ورزشی، عطر افشانی مزار شهداء، دیدار از خانواده های معظم شهدا و... نمونه این برنامه هاست.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا اجرای همایش حکمت مطهر را محوری ترین برنامه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این برنامه علاوه بر اینکه در سطح حوزه ها برگزار خواهد شد در سطح ناحیه روز دهم اردیبهشت این برنامه برگزار خواهد شد و سخنران این برنامه در ناحیه دکتر باغستانی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) خواهد بود.
2001/پ20/

ارسال نظرات
پر بیننده ها