خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

اعتماد به جوانان از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز است

سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: برای ایجاد اشتغال، تحقق حمایت از کالای داخلی و برون رفت از مشکلات جامعه و به‌ویژه معضل بیکاری تغییر تفکر نسبت به غرب و اعتماد به توانایی‌های داخلی امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

سرگرد امیری نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت روز جوان و در خصوص نقش جوانان در تحقق شعار سال اظهار کرد: نسل جوان امروز ما همان ادامه‌دهندگان را شهید باکری‌ها، شهید باقری‌ها و شهید همت‌ها هستند.
وی ادامه داد: در آن زمان عده‌ای این جوانان توانمند را ناپخته و بی‌تجربه می‌دانستند ولی آن‌ها با تفکر و روحیه انقلابی‌شان ثابت کردند که جوان انقلابی شایستگی لازم را برای انجام کارها دارا است.
این مسئول تبیین کرد: جوانان دهه 50 هرچند که به آن‌ها اجازه حضور در عرصه کار را نمی‌دادند ولی در دوران جنگ به همگان ثابت کردند که می‌توانند و مدیریت جنگ را بر عهده گرفتند.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی مطرح کرد: سردار سلیمانی یکی از جوانان موفق در دوران جنگ بودند که امروز هم مدیریت جنگ علیه استکبار را حتی در عرصه جهانی عهده‌دار بوده و مدیریت می‌کنند.
امیری‌نژاد تصریح کرد: جوانان ما حضرت علی‌اکبر(ع) را الگوی خود دانسته و با تبعیت از ایشان و آمیوزه‌های عاشورایی و هم‌چنین تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می‌توانند موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی را برای کشور به ارمغان آورند.
وی با اشاره به موضوع بیکاری و دیگر مشکلات امروز جوانان ابراز داشت: برای رفع معضل بیکاری و دیگر مشکلات امروز نسل جوان نقش اصلی بر عهده دولت و دولتمردان است و می‌بایست نسبت به نسل جوان و تولیدات و مقولات داخلی کشور باور داشته باشند.
این مسئول ضمن اشاره به جمله " ما باید در مقابل آمریکا زانو بزنیم" تشریح کرد: متاسفانه امروز تفکر حاکم در میان مسئولین و وزرا همان تفکر زانو زدن در مقابل آمریکا است که باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود و برای عملیاتی شدن شعار سال می‌بایست تفکر غربی، لیبرالی و سرمایه‌داری را حذف و تفکر انقلابی را جایگزین آن کنیم.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در خاتمه باردیگر خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال، تحقق حمایت از کالای داخلی و برون رفت از مشکلات جامعه و به‌ویژه معضل بیکاری تغییر تفکر نسبت به غرب و اعتماد به توانایی‌های داخلی امری لازم و ضروری است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها