سید ساجد یعقوبی
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: وام دادن به جوانان بیکار اشتغال محسوب نمی‌شود و نباید به چنین آمار‌هایی دلخوش کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرحمایت میرزاده در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دولتمردان تاکنون هیچ عملکردی را از برش یکساله برنامه ششم به صورت ملی و استانی به مجلس ارائه ندادند در حالی که انتظار می‌رود در استان اردبیل در این زمینه گزارش کاملی ارائه شود تا بدانیم از 20 درصد برنامه ششم توسعه که باید در این یکسال اجرا می‌شد چه میزان محقق شده است.

وی به مصوبات سفر مسئولان به استان و اجرایی نشدن برخی از این تعهدات اشاره و خاطرنشان کرد: مدیری را سراغ داریم که بعد از گذشت 13 ماه از سفر وزیر نه تنها پیگیر مصوبات نبوده بلکه هیچ یک از بندهای این مصوبات از طریق وزارتخانه اجرا نشده است.

میرزاده از استاندار و مدیران استان خواست؛ تا با جدیت این مصوبات سفر را پیگیری کنند و گزارش کاملی از نتایج این مصوبات را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات یا معرفی به بانک‌ها و برخی دیگر از اقدامات بیان کرد: وامی که منجر به اشتغال در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به صورت مستقیم نشود اشتغال واقعی به حساب نمی‌آید.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال مزین به حمایت از کالای ایرانی انتظار می‌رود شغل واقعی و پایدار با رصد استاندار و مدیران در همه شهرها ایجاد شود تا بیش از این شرمنده مردم و خانواده‌ها نباشیم.

ارسال نظرات