فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

دشمن هیچ وقت نمی‌تواند میان سپاه و ارتش اختلاف ایجاد کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به اتحاد مثال زدنی ارتش و سپاه تاکید کرد: دشمن هیچ وقت نمی‌تواند میان سپاه و ارتش اختلاف ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان،  اظهار داشت: اتحاد و وحدت میان سپاه و ارتش مثال‌زدنی بوده و هست و معتقدیم که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

وی افزود: کسانی که به دنبال تفرقه‌افکنی میان ارتش و سپاه بودند به فضل الهی به جایی نرسیدند و امسال به برکت تقارن و همزمانی دهه ارتش و هفته پاسدار اتحاد و یکپارچگی نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران به خوبی تصویر کشیده شد و دشمنان این مرز و بوم را ناکام‌تر از همیشه کرد.

ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که هیچگاه و هیچ‌وقت نمی‌توانند میان سپاه و ارتش اختلاف و تفرقه‌افکنی ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: ما همچنان دست در دست هم گذاشتیم تا نابودی کامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: سپاه و ارتش در خراسان رضوی از تمامی قدرت‌های بالقوه و بالفعل برخوردار هستند و اتحاد و یکپارچگی این دو یگان نظامی در همه‌جا به اثبات رسیده است و یک نمونه بارز این قدرت و اقتدار در رژه روز ارتش به نمایش درآمد.

آذریان تصریح کرد: مرز‌های منطقه مرز‌هایی بی‌ثبات هستند، اما مرز‌های جمهوری اسلامی ایران اینگونه نیستند و به فضل الهی و به واسطه پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا محکم‌ترین و باثبات‌ترین مرز‌های منطقه را در اختیار داریم و این مهم به برکت اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح و پشتیبانی مردمی از این نیرو‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هر موقع که دشمن دست به اقدام و تهدیدی علیه ملت ایران زده، نیرو‌های مسلح ما قوی‌تر از گذشته شده‌اند، عنوان کرد: به ملت ایران قاطعانه اعلام می‌کنیم که فرزندانشان در سپاه و ارتش در مقابل حرکات دشمنان ساکت نخواهند نشست و کوچکترین گستاخی‌شان را با کوبنده‌ترین پاسخ جواب خواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها