با حضور وزیر آموزش و پرورش

ویژه برنامه «بی کرانگی» از سه معلم قدردانی می کند

سومین برنامه «بی کرانگی» همزمان با سالروز بزرگداشت مقام معلم و با هدف نکوداشت تعدادی از مدرسان و معلمان هنرمند در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۰۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، همزمان با سالروز بزرگداشت مقام معلم از سه معلم هنرمند در حضور وزیر آموزش و پرورش قدردانی می شود. این مراسم در قالب سومین ویژه برنامه «بی کرانگی» ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به همت خانه موزه شهید مطهری و معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور سیدمحمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش، سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد اسلامی، علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

در این برنامه محمد ضیمران مدرس فلسفه هنر، هما جدیکار مدرس نمایش های عروسکی دانشگاه هنر و جلال متولّی معلم برگزیده هنرستان های تهران قدردانی می شوند.

اجرای موسیقی به خوانندگی حسام الدین سراج و رونمایی و اجرای قطعه «معلم» ساخته سرژیک میرزائیان با همراهی «گروه کُر فرهنگسرای ارسباران» از بخش های ویژه این برنامه است. ضمن اینکه در بخش پایانی  نیز از بزرگترین تابلوی نقش برجسته معلم رونمایی می‌شود.

مهر/

ارسال نظرات