سپاه از بطن مردم است و تنها هدفی که دنبال می‌کند حفظ انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب، پاسداری از خون شهدا و آرامش و امنیت است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۳۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

هدف سپاه پاسداران، پاسداری از خون شهدا و حفظ آرامان های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سیداسماعیل احمدی صبح امروز در نشست بصیرتی سیاسی اعضای بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد پارس‌آباد اظهار داشت: ملت ایران نگران امنیت کشور با حضور فرزندان و خادمان خود در سپاه نباشند که اجازه کوچکترین تهدید را به دشمن نخواهیم داد.

وی با قدردانی از نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج فرهنگ انقلابی اسلامی گفت: سپاه از بطن مردم است و تنها هدفی که دنبال می‌کند حفظ انقلاب اسلامی ایران و آرمان های انقلاب، پاسداری از خون شهدا و آرامش و امنیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پارس‌آباد به نقش سپاه در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: سپاه برای تحقق و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت های ممکن کشور استفاده می‌کند تا بتواند در افزایش تولید داخلی و رفاه و معیشت مردم گام بردارد.

احمدی بیان کرد: توجه به صنایع تولیدی زودبازده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال کشور دارد و به عنوان موتور مولد تولید و توسعه اقتصادی شناخته می‌شود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کاهش بیکاری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پارس‌آباد به نیروی قدس سپاه اشاره کرد و گفت: حوزه عملکرد این نیرو فراتر از کشور است و در نقطه‌ای از جهان که حقوق مظلومی پایمال شود و استکبار جهانی مظلومان را سپر اهداف شوم خود قرار دهد، نیروی قدس بر حسب نیاز وارد عمل می‌شود که مسئله گروهکهای تروریستی داعش در سوریه و عراق از آن جمله است که نیروی قدس برای دفاع از مظلوم وارد عمل شد.

احمدی گفت: ملت ایران نگران امنیت کشور با حضور فرزندان و خادمان خود در سپاه نباشند که اجازه کوچکترین تهدید را به دشمن نخواهیم داد و در بخش دریا، هوایی و زمینی آنقدر پیشرفت داشته‌ایم که با فرمان رهبر فرزانه انقلاب همه تهدیدها را از بین خواهیم برد.

وی افزود: اکنون دشمن درصدد تضعیف جبهه مقاومت است و خوب می‌دانند جبهه مقاومت که راس آن ایران است با گزینه‌های تهدید و نظامی زمین‌گیر نخواهد شد پس به جنگ نرم متوسل شدند که با درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری این دسیسه‌ها نیز نقش بر آب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پارس آباد اظهار کرد: نقش دانشگاه در فرهنگ سازی مقاومت و ایثار بسیار مهم و اساسی است و از استادان دانشگاه انتظار داریم در تولید علم و پژوهش، تحقق آرمانهای رهبری و طرح ها و پروژه‌هایی که زمینه رفاه و آسایش و امنیت مردم را فراهم می‌کند تلاش کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان نیز در این نشست گفت: از موهبت‌ها و هدیه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، سپاه پاسداران است که بسیار قابل اعتماد و احترام است.

علیرضا پیل پایه با بیان اینکه سپاه یکی از محورهای امنیت در مرزهای کشور است افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد نظامی، فرهنگی و اعتقادی کارنامه قابل قبول و بسیار موفقی هم در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم در مسائل امنیتی، بویژه در دفاع از مرزهای کشور و خنثی کردن نقشه های پلید استکبار و مزدورانش داشته است.

وی گفت: سپاه هراسی و سپاه ستیزی در رسانه های غربی از اوایل انقلاب بوده و اکنون به نقطه اوج خود رسیده و این به دلیل این است که غرب با فرهنگ و هدف سپاه آگاهی کامل دارد.

پیل پایه افزود: آگاهی بخشی از دستاوردهای سپاه و تشریح اهداف آن به نسل جوان، وظیفه دانشگاهیان است که در این میان بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان نقش بسزایی دارند.

ارسال نظرات