خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولیه فقیه در سپاه مراغه:

عده ای تلاش می کنند راه و آرمان های شهدا فراموش شود

مسئول نمایندگی ولیه فقیه در سپاه مراغه در دیدار با خانواده شهدا ی روستای ینگیجه با بیان اینکه دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است، گفت: خیلی ها تلاش می کنند راه و آرمان های شهدا فراموش شوند، جهاد و مبارزه ما امروز این است که آرمان های شهدا را که تحقق حکومت اسلامی است دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۲۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: شهیدان با نثار خونشان عزت و سربلندی را به ایران اسلامی تقدیم کردند و ما همیشه باید رهرو راه این شهیدان سرافراز باشیم.

وی هدف از این دیدارها را به نوعی تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و تجلیل از این خانواده‌های شهدا  عنوان کرد و ادامه داد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
حجت الاسلام طالعی در بخش دیگر سخنان خود امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آن ها حاصل شده است.

عده ای تلاش می کنند راه و آرمان های شهدا فراموش شود

وی اضافه کرد: دشمن به طرق مختلف می خواهد این شهدا را از ما بگیرد ولی عنایات و توجهات خدا متعال، اهل بیت(ع)، مقام معظم رهبری و این جوانان متدین و غیرتمند نمی گذارند نام، یاد، خاطره و هدف شهدا فراموش شود و ما هم وظیفه داریم یاد شهدا را زنده نگه داریم.
حجت الاسلام طالعی در بخش دیگر سخنان خود افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، بنابراین ما خود را امانتدار شهدا می دانیم و وظیفه داریم راه آن ها را با قدرت و قوت به پیش ببریم.

ارسال نظرات