خبرهای داغ:
در سالروز جهانی کار و کارگر

دیدار تشکل های کارگری شاهرود با نماینده مجلس

در سالروز جهانی کار و کارگر تشکل‌های کارگری شهرستان شاهرود با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۵۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این دیدار که رئیش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود نیز حضور داشتند، نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مشکلات و موانع تولید پرداخته و بر توجه مجلس به رفع مشکلات کارفرمایان و کارگران تاکید کردند.
سیدحسن حسینی شاهرود نیز در این دیدار با تبریک روز جهانی کار و کارگر بر اهتمام ویژه مجلس بر توجه به تولید و حمایت از کار ایرانی تاکید کرد و افزود: راهبرد مجلس سخنان رهبر انقلاب است که امسال را سال حمایت از کالای ایرانی بیان فرمودند: و این یعنی حمایت از تولید و کارگر و شرکت‌ها و کارخانجات کشور است که ما نیز بر این امر در مجلس تاکید داریم.
وی با بیان اینکه امروز مشکل کشور معیشت و اشتغال است و رهبر فرزانه انقلاب هم تاکید دارند گفت: ما در مجلس تلاش کنیم موانع تولید و اشتغال را برطرف نماییم و شما عزیزان نیز باید کار و تلاش خود را مضاعف و محصول با کیفیت را روانه بازار کنید تا با فرهنگ سازی بتوانیم تولید ملی و کالای ایرانی را ارزش و بها داده و از تولید خود حمایت واقعی را داشته باشیم.
سید حسین امیرحسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار گزارشی از روند فعالیت‌های این اداره در حوزه کار و اشتغال و حمایت از تولدکنندگان و کارگران ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها