خبرهای داغ:
کارشناس جنگ نرم:

مهمترين خدمت استاد مطهری ارائه ايدئولوژی اصيل اسلامی است

گنجینه‌باف عنوان کرد: مهمترين خدمات استاد مطهری در طول حيات پربرکتش ارائه ايدئولوژی اصيل اسلامی از طريق درس و سخنرانی و تأليف کتاب است.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منیره تاجر گنجینه باف کارشناس جنگ نرم در نشست عقیدتی بصیرتی که در پایگاه عفیفه مسجد الهادی با محوریت شهید مطهری برگزار شد بیان کرد: روز ۱۲ اردیبهشت به یاد استاد مطهری روز معلم نامگذاری شده است. معلمی که معتقد بود باید اسلام را آنطور که هست به مردم معرفی کنیم، نه چیزی به آن بیافزاییم و نه بکاهیم.
وی گفت: به تعبیر دیگر اسلام را بدون آرایش و پیرایش عرضه کنیم آنگاه فطرت حقیقت جوی انسان‌ها به سوی آن جذب خواهد شد.
کارشناس جنگ نرم اظهار کرد: مهمترین خدمات استاد مطهری در طول حیات پر برکتش ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی از طریق درس و سخنرانی و تألیف کتاب است.
گنجینه باف عنوان کرد: این امر خصوصاً در سال‌های ۵۱ تا ۵۷ به خاطر افزایش تبلیغات گروه‌های چپ و پدید آمدن گروه‌های مسلمان چپ زده و ظهور پدیده التقاط به اوج خود می‌رسد.
وی ادامه داد: اندیشه‌های متفکر شهید استاد مرتضی مطهری همواره به عنوان اسلام‌شناسی آگاه، عالمی زمان شناس، دانشمندی دردآشنا و فیلسوفی توانا مورد علاقه فرهیختگان و جوانان فکور بوده و می‌باشد.
گنجینه باف در پایان یادآور شد: همه ما باید یاد و خاطره این استاد جلیل القدر را گرامی بداریم و سعی در نشر تفکرات و افکار انسان ساز ایشان داشته باشیم.
۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها