همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج)، مراسم جشن نیمه شعبان و بزرگداشت هفته جوان، در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۳۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

قشر جوان در راه تحقّق آرمان های حضرت ولی عصر (عج) پیشگام باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه قشر جوان در راه تحقّق آرمان های حضرت ولی عصر (عج) بایستی پیشگام باشند افزود: نقش مؤثر جوانان در ظهور آن حضرت و حکومت آن حضرت به مراتب کارآمدتر و چشمگیرتر از سایر اقشار خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: در کلام امامان معصوم، خصلت جوانی یکی از ویژگی های بارز حضرت امام مهدی(عج) عنوان شده به همین خاطر ما نیز بایستی مانند آن حضرت روحیه جوانی را در خود پرورش داده و این روحیه را در وجودخود حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه اکثر کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل از قشر جوان هستند ادامه داد: در سایه توانمندی و نیروی جوانی همکاران، این واحد توانسته است در پیشبرد اهداف پیش بینی شده و توسعه استان موثر عمل نماید.

وی ماه شعبان را گلچین بهترین اعیاد اسلامی عنوان و تصریح کرد: نیمه شعبان یکی از مهمترین اعیاد اسلامی است که باید به بهترین شکل مناسب گرامی داشته است و آثار و برکات گرانقدر آن برای مردم بویژه نسل جوان بیان شود تا چراغ راه آیندگان باشد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به اینکه روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته معلم تلفیق بسیار خوب و ارزشمندی است گفت: قطعا امام زمان آخرین فرزند نبی مکرم اسلام هم به معنی حقیقی یک معلم راستین است.

در پایان این مراسم از جهادگران جوان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل و برندگان مسابقه دارت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات