سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: بیش از ۳۵ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در اصلاندوز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۷۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

یش از ۳۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در اصلاندوز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین اکبری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری،هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان اظهار کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه یادآورخاطره شهادت فیلسوف فرزانه ای است که تمام عمر خویش را در راه تبیین و ترویج اهداف والای اسلام و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه با انحرافات فکری و اعتقادی سپری کرد.

وی به نقش مهم نمایندگی عقیدتی سیاسی در کلیه نیروهای نظامی مخصوصا سپاه در تربیت و هدایت اشاره کرد و افزود:همانگونه که حضور نیروهای عقیدتی سیاسی در دوران دفاع مقدس موجب تعالی معنوی و افزایش اراده رزمندگان می شد،اکنون نیز که دشمن با تمام توان در قالب جنگ نرم به مبارزه با تمدن اسلامی برخاسته است وجود نمایندگی ولی فقیه در نیروهای مسلح می تواند ضامن حفظ و موجب تقویت روحیه جهادی در مقابل دشمن باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در ادامه با بیان اینکه از 12 تا 18 اردیبهشت بنام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است افزود: بیش از 35 برنامه متعدد در این هفته در نظر گرفته شده است که در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج ناحیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اکبری به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت:دیدار با امام جمعه اصلاندوز،برگزاری جلسات عقیدتی و سیاسی ویژه کارکنان و سربازان،تجلیل از مربیان و هادیان بسیجی،دیدار با خانواده های شهداء،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،تشکیل حلقه های صالحین،نشست های آموزشی بصیرتی و روشنگری ویژه حوزه های بسیج،برگزاری مسابقات فرهنگی و شرکت کلیه بسیجیان در نماز جمعه اصلاندوز از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.


وی مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس،برگزاری حلقات صالحین،حضور سازمان یافته فرهنگیان و دانش آموزان در نماز عبادی سیاسی جمعه و پیاده روی و کوهپیمایی فرهنگیان بسیجی و پایوران ناحیه را از برنامه های مشترک سپاه ناحیه عشایری و آموزش و پرورش اصلاندوز در طول هفته عقیدتی سیاسی،هفته معلم و بسیج فرهنگیان عنوان کرد.

ارسال نظرات