جانشین فرماندهی سپاه مراغه:

هجمه اصلی دشمن ضربه به نظام و ولایت است

جانشین فرماندهی سپاه مراغه در همایش بسیجیان حوزه ام ابیها که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، گفت: هجمه اصلی دشمن ضربه زدن به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود :استاد مرتضی مطهری  به حق از بزرگترین معماران بنای فکری نظام جمهوری اسلامی به حساب می آید.

وی مبارزه با انحرافات را از خصوصیات استاد مرتضی مطهری بر شمرد و  اظهارداشت: استاد مطهری محافظه کار نبود و مواقع نیاز و لزوم نقش ایفا می کرد.

ساعدی ادامه داد: استاد مطهری دشمن شناس بود و هرکجا که احساس می کرد که در حق اسلام جفا شده مردانه وارد میدان می شد و از اسلام دفاع می کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: مواد مخدر، مشرئبات الکلی و ناهنجاری های اخلاقی سه نسخه اصلی و اساسی دشمن برای جوانان است تا آن ها را نسبت به دین، جامعه و امورات فرهنگی جامعه بی غیرت و بی مسئولیت به بار بیاورد.

ساعدی جبهه اصلی امروز را  جنگ فرهنگی دانست و گفت: هجمه اصلی دشمن ضربه زدن ولایت است برای مقابله با این هجمه های دشمن فرمایشات رهبری در جامعه باید فصل الخطاب باشد .

وی ادامه داد: اگر در جامعه ایمان و اعتقادات دینی و مذهبی سست و تضعیف شود بسترهای لازم برای نفوذ دشمنان باز می شود به همین خاطر دشمن اعتقادات دینی و مذهبی را نشانه رفته است.

ساعدی با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است افزود: امروز نبرد با دشمن ادامه دارد، همه کفر در مقابل اسلام صف آرایی کرده و با تمام توان تلاش می کند تا پیشرفت اسلام را بگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه مراغه  اظهارکرد: دشمن بعد از نا امیدی در جنگ سخت به جنگ نرم رو آورده و هدف آن ایجاد بحران اخلاقی در فرد، خانواده و جامعه است .

ساعدی در ادامه افزود: امروز هدف دشمن از بین بردن غیرت در مردان و عفت در زنان و بی هویت کردن جوان هاست

جانشین فرماندهی سپاه مراغه گفت:  ما باید آگاه باشیم که در جنگ نرم گلوله از جنس پیام است و خاکریز ها هم از بین رفته و سمت و سوی دشمن هم مشخص نیست لذا تربیت صحیح فرزند رسالت سنگین بر دوش پدر و مادر است.

وی افزود: امروز بچه ها در خانه امنیت ندارند اگر استفاده صحیح و درست ماهواره، گوشی های قابلیت دار همراه و فیس بوک را برای بچه ها آموزش ندهیم بزرگترین خطر برای آنها محسوب می شود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار