خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

در بالاترین حد اقتدار قرار داریم/باید قوی بود و با تمام قوا عمل کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: در دنیایی که گرگ ها به کمین نشسته اند باید قوی بود و در تمام دنیا کشورها بیشترین بودجه را در حوزه امنیتی و دفاعی هزینه می کنند و ما با کمترین هزینه در حوزه دفاعی بسیار قدرتمند عمل کرده ایم.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۵۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با بیان اینکه این دنیا یک آمادگاه برای منزل ابدی است و انسان باید جوانی را در این زمینه هزینه کند گفت: مناجات شعبانیه به ما یاد می دهد که این دنیا هدفی دارد و ذره ای از این عالم بدون هدف خلق نشده است پس بسیار مهم است که ما بدانیم کجا هستیم و چه می کنیم.
وی قدرت یک ملت را در چهار مولفه سیاسی، نظامی، فرهنگ و اقتصاد دانست و افزود: اگر این چهار مولفه در کنار هم قرار بگیرند می توان گفت که آن ملت قدرتمند تر است.
معبودی با اشاره به اینکه در حوزه سیاسی اگر مردمی دارای حکومت قوی و مردمی باشند و خود مردم در حکومت دخیل باشند آن کشور از نظر سیاسی کشور قدرتمندی است ابراز داشت: انقلاب اسلامی در این حوزه بسیار قوی عمل کرده است و پس از انقلاب اسلامی ما تقریبا هر سال یک انتخابات داشته ایم که در زمان قبل از انقلاب سابقه نداشته است.
این مسئول حوزه دفاعی و نظامی را از دیگر مولفه های مهم قدرت یک کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: در دنیایی که گرگ ها به کمین نشسته اند باید قوی بود و در تمام دنیا کشورها بیشترین بودجه را در حوزه امنیتی و دفاعی هزینه می کنند و ما با کمترین هزینه در حوزه دفاعی بسیار قدرتمند عمل کرده ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه حوزه فرهنگ و اقتصاد هم از اهمیت بالایی در قدرتمند شدن یک کشور برخوردارند عنوان کرد: امروز علاوه بر اینکه دشمن در زمینه نظامی و فرهنگی با ما می جنگد در حوزه اقتصادی به شدت با ما در حال مبارزه است .
وی راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را عمل به اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی درون زا و برون گراست یعنی علاوه بر اینکه ما باید در زمینه اقتصاد مقاومتی از ظرفیت داخل استفاده نماییم باید از ظرفیت های بیرون هم استفاده کنیم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم حجت الاسلام محمد ناجی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا معرفی شد.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها