خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) :

سه محور شخص، خانواده و تقوا اهداف دشمن در جنگ نرم است

مهدی جو گفت: دشمن در جنگ نرم سه محور شخص، خانواده و تقوا را هدف قرار داده است و برای بی توجهی مسوولان نسبت به مردم و عدم اعتماد مردم به مسوولان و اقتصاد، برنامه ریزی بلند مدت دارد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۹۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست عقیدتی بصیرتی به همت حوزه کوثر ولایت در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار گردید.
حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این نشست بیان کرد: استاد مطهری معتقد بود انسان به دو قدرت نیاز دارد، یک قدرت بیرونی و دیگری قدرت درونی که به قدرت درونی قوت می گویند. ما به قوت نیاز داریم، قوت یعنی از نیازهای روحی برخوردار باشيم.
وی گفت: در روایات آمده است، لشگری سبز پوش در عصر ظهور که روی پرچمش کلمه قوه نوشته شده و منظور از این روایت اصحاب آخرالزمان و سربازان گمنام امام زمان می باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: برای اتحاد به دو شاخه نیاز داریم یک شاخه دست مسوولان و دیگری دست مردم است. همچنین هدف جنگ نرم دشمن آن شاخه‌ ای است که در دست مسوولان می باشد.
حجت الاسلام مهدی جو تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم سه محور شخص، خانواده و تقوا را هدف قرار داده است و برای بی توجهی مسوولان نسبت به مردم و عدم اعتماد مردم به مسوولان و اقتصاد، برنامه ریزی بلند مدت دارد.
وی در پایان يادآور شد: دشمن از 25 سال جنگ نرم به یک نتیجه رسیده است که هویت ایرانی اسلامی ما را بگیرد و این موضوع مثل اینست که ریشه ای از گیاه گرفته شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها