خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

انتصاب به قرآن به انسان شکوه و جایگاه می‌بخشد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: زندگی در دایره قرآن به انسان عظمت و کرامت بخشیده و به انسان شکوه می‌بخشد.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۲۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین شب گذشته ۱۵ اردی‌بهشت در مراسم تجلیل از «سید مصطفی حسینی» قاری برجسته کشور و نفر دوم مسابقات بین‎‌‌المللی قرآن جمهوری اسلامی که در سالن باقرالعلوم(ع) استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: موفقیت سید مصطفی حسینی نتیجه سالها تلاش در خدمت خانواده و همچنین اساتید برجسته استان قزوین است.
وی افزود: هرچند درخشیدن در عرصه مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی کاری سخت و دشوار است اما مسابقات کشوری اوقاف و امور خیریه بسیار سخت است و تا به حال شاهد این نبوده‌ایم که کسی بتواند دوبار و به صورت متوالی در این مسابقات عنوان نخست را از آن خود کند.
عادل تأکید کرد: سید مصطفی حسینی برای اولین بار این طلسم را شکسته و توانسته است برای دو سال پیاپی در مسابقاتی که سطح بسیار بالایی دارد عنوان نخست را از آن خود کند و این افتخار کمی نیست.
وی عنوان کرد: نسل جدید قاریان و فعالان قرآنی در استان قزوین گواه این امر است که استان قزوین در آینده حرفهای بسیار زیادی در عرصه قرآنی دارد و در آینده شاهد چندین سید مصطفی حسینی در سطح کشور از استان قزوین خواهیم بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان یادآور شد: هدف همه این برنامه‌ها، مسابقات و تجلیل ها اشاعه فرهنگ قرآن و عمل به آن است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها