خبرهای داغ:
توسط جمعی ازخواهران حوزه حضرت آمنه (ع) صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید احمد حسینی

جمعی ازخواهران حوزه حضرت آمنه (ع) با خانواده شهید احمد حسینی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۵۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خانم صبوری رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین در جلسه دیدار با خانواده شهید احمد حسینی بر ضرورت زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرده گفت: هزاران شهید برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ، استقلال وآزادی ایران بهترین گواه حقانیت و مظلومیت نظام اسلامی ماست.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند.
صبوری افزود: در اهمیت و ضرورت پرداختن به کار فرهنگی همین بس که دشمن بر مباحث فرهنگی متمرکز شده و این ضرورت کار را برای متولیان فرهنگی و هنرمندان دو چندان می کند.
این مسوول فرهنگی یادآور شد: شهید حسن پور با توجه به شخصیت فردی و اجتماعی بهترین الگو برای نسل جوان ماست و باید ابعاد شخصیتی این عزیزان را با ابزار هنر به جامعه بیش از پیش بشناسانیم.
رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین تصریح کرد: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی شما سروقامتان که تفسیر گر واقعی معنای ایثار هستید، می دانند و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی بدیل قیام کربلا، حماسه ای دیگری آفریدید.
گفتنی است :این دیدار توسط جمعی ازخواهران حوزه حضرت آمنه (ع) به مناسبت هفته عقیدتی سپاسی در سپاه و بسیج صورت گرفت.
1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها