همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مسئولین استانی سپاه حضرت عباس (ع) وامام جمعه خلخال و روحانیون مستقر در مساجد در سالن تبلیغات اسلامی خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

همایش طلایه داران تبلیغ در شهرستان خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری بزرگ معلم اخلاق و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و درآستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مسئولین استانی در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و امام جمعه خلخال وجمعی از روحانیون مستقر در مساجد شهرستان خلخال در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی خلخال برگزار شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) بااشاره به اخلاق وشخصیت بزرگ معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری ره و تلاش ایشان در مسیر تحقق اندیشه اسلام گفت: شهید مطهری با تفکر دشمن مبارزه کرد و اکنون اگر دشمن لحظه ای فرصت پیدا کند لحظه ای برای از بین بردن اعتقادات دین اسلام درنگ نخواهد کرد.

فیاضی گفت: انقلاب اسلامی از این رو جامعیت جهانی یافته که به یک نظام جهانی تبدیل شده است و استکبار در فکر در هم شکستن این اعتقاد مردمی است.

فیاضی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب جنگ استکبار با کشورمان در دو بحث فرهنگی و اقتصادی است و همچنان که دشمنان در چهار راهها و میادین با اجرای طرح شکست خورده روسری سفید ها به اهداف خود دست نیافتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن در فتنه 14دی ماه 48 شعار را بر سر زبان ها انداخت که از این شعار ها 24 شعار مستقیم توهین به روحانیت و ولایت فقیه بود و این نشان داد که دشمن چهار چوب اعتقادی کشور را هدف قرار داده است.

وی نقش روحانیون در تربیت جامعه را اساسی عنوان و گفت: روحانیون مرزبانان اعتقادات هستند و دشمن امروز باورهای دینی را هدف قرار داده است.

در این همایش حجت الاسلام سید محسنی محسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در سخنانی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: فرمایشات اخیر رهبر قابل توجه است و رهبر انقلاب جنگ دشمن با ایران را جنگ اقتصادی عنوان و اتاق فکر جنگ اقتصادی دشمن را وزارت خزانه داری آمریکا معرفی کرده است.

وی فرموده اخیر رهبر را پراهمیت خواندوگفت: خطاب رهبر در روزهای اخیر خطاب به مسئولین و مردم بود و مردم ومسئولین باید در کنار هم به این مهم و تحقق شعار سال کمر همت ببندند.

ارسال نظرات