مسئول نمایندگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهید مطهری اگر مطهری شد توانست نظام تربیتی را در خود ترسیم نماید.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۱۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

شهید مطهری اگر مطهری شد توانست نظام تربیتی را در خود ترسیم نماید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی در مراسم گرامیداشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در جمع مردم خلخال در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال گفت: اگر شهید مطهری، مطهر شد که توانست نظام تربیتی را در خود ترسیم نماید.

وی افزود: اگر نظام تربیتی در جامعه صحیح باشد جامعه سمت و سوی سالم را در پیش خواهد گرفت.

فیاضی با اشاره به صلابت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان گفت: در چند دهه اخیر هر چه توطئه بوده است دشمنان بر علیه کشور ما انجام داده اند و اما با بصیرت و رهبری فرزانه امام خامنه ای موفقیتی برای دشمنان حاصل نشده است.

مسئول نمایندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایران اسلامی اکنون به یک چالش بزرگ برای استکبار تبدیل شده و استکبار برای مهار این انقلاب از هر سو تمامی قدرت خود به کار گرفته و با بصیرت امت و توسعه و نشر انقلاب اسلامی درجهان و نشر فرهنگ مقاومت در برابر استکبار دشمن راه به جایی نخواهد برد.

تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی از دیگر برنامه های بزرگداشت مقام معلم در شهرستان خلخال بود.

در این مراسم سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال نیز در سخنانی یاد و خاطره بزرگ معلم اخلاق و یار امام راحل شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت.

ارسال نظرات