خبرهای داغ:
با حضور سردار طهماسبی؛

هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی فعال در سپاه استان سمنان تجلیل شدند+ عکس

هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی فعال در سپاه استان سمنان با حضور سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۳۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، مراسم برزگداشت شهادت علامه بزرگ شهید مطهری(ره) و بزرگداشت روز عقیدتی سیاسی در سپاه در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، اساتید دانشگاهی، فرماندهان و مدیران سپاه در سطح استان و خانواده شهیدان حمزه و دانشگر و جمعی کثیری از پاسداران حضور داشتند.

این مراسم با اهدای کتاب موعظه خوبان و سی دی نصایح اخلاقی و چفیه در آغاز حضور در محل برگزاری بزرگداشت آغاز شد.

در این مراسم سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه به قرارگیری انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب، جایگاه و توانمندی های جمهوری اسلامی در درون و برون از مرزها و همچنین نقش آفرینی مهم پاسداران و خصوصا هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و اساتید دانشگاهی در ایجاد حس قدرتمندی و رفع چالش ذهنی و ایده پردازی در پیشبرد و پیشرفت آرمانهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از فعالان و برترین های هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی تجلیل به عمل آمد که در بین برترین ها حضور پدر بزرگوار شهید محمد حسین حمزه نیز قابل توجه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها