خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج):

بسیج جهاد سازندگی خود را موظف به رفع محرومیت در تمام زمینه ها می داند

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: بسیج سازندگی در هر شکلی در هر زمان که نظام نیاز داشته است ورود کرده و این اقدامات تا روزی که انقلاب بتواند همه وظایف خود را انجام دهد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۱۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شده بود اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با بصیرت و با بررسی نیاز های روز جامعه اقدام به فرمان تشکیل بسیج سازندگی در جهت رفع هر چه سریع تر محرومیت کردند.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی با یک نگاه فرا جناحی اقدام به کمک رسانی کرده است، تا زمانی که جامعه مشکلات خود را پشت سر بگذارند.
این مسئول تبیین کرد: بسیج در همه اقشار و عرصه ها خود را سرباز نظام و ولایت می داند و خط مشی خود را از همین موضوع می گیرد.
طاهر خانی تصریح کرد: در سال ۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی تشکیل شد و از این تاریخ این قشر جهادی فعالیت هایی را در زمینه هایی که مورد نیاز بوده است را صادر کردند و پس از تشکیل برکات بسیاری را به همراه داشته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به این موضوع که بسیج سازندگی یادآور جهاد سازندگی است ابراز کرد: این قشر از بسیج با یک روحیه جهادی در خصوص بازسازی ، خدمت رسانی و بسیاری نکات دیگر قدم برداشته است و یکی از اقدامات اخیر که مورد توجه همه هم قرار گرفت زلزله اخیر در کرمانشاه بود.
طاهرخانی تصریح کرد: بسیج سازندگی در هر شکلی در هر زمان که نظام نیاز داشته است ورود کرده و این اقدامات تا روزی که انقلاب بتواند همه وظایف خود را انجام دهد ادامه خواهد داشت.
۱۰۰۵/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها