خبرهای داغ:
شهردار شاهرود:

هفته معلم فرصتی برای تجلیل از مقام تعلیم و تربیت/استفاده از نظرات فرهنگیان در مدیریت شهری

شهردار شاهرود در بازدید سرزده از دبیرستان دخترانه شاهد شهید نادری به مناسبت هفته معلم گفت: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا تلاش دلسوزانه معلمان در بسط و گسترش علم و دانش و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۸۵۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی با حضور در کلاس‌های درس دبیرستان شاهد شهید نادری شاهرود هفته معلم و مقام استاد را گرامی و یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری را پاس داشت و با تقدیم شاخه گل و شیرینی، از تلاش‌های دلسوزانه آن‌ها در بسط و گسترش علم و دانش و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.
وی در جمع معلمان و کادر اجرایی مدرسه به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری پرداخت و رفتار و منش شهید را الگویی شایسته و بایسته برای معلمان ذکر کرد و افزود: نقش معلمان در پیشرفت و توسعه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی مهم و تلاش مضاعف معلمان را در تحقق این امر می‌طلبد.
وی هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود.
شهردار شاهرود با اشاره به رویکرد شهرداری در راستای تعامل سازنده با ظرفیت‌های انسانی و نخبگان سطح منطقه و آگاهی از درخواست اقشار مختلف به ویژه معلمان گرانقدر و بهره مندی از پیشنهادات و نظرات سازنده این بزرگوران گفت: استمرار بازدید از مدارس و بهره گرفتن ازنظرات شهروندان در دستور کار شهرداری قراردارد.
این حضور بدون هماهنگی قبلی و بصورت سرزده صورت گرفت که تعجب و خوشحالی مدیرومعلمان مدارس و دانش آموزان را در پی داشت.
شایان ذکر است دراین بازدید خانم امینیان مدیرمدرسه؛ معلمان ودانش آموزان ازتلاش‌های شبانه روزی شهردارمحبوب که درمدت کوتاه وبارویکردی جدید اقدامات چشمگیری درسطح شهرانجام داده وموجبات رضایتمندی شهروندان رادرپی داشته است؛ تقدیروتشکرنمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها