خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین مروی به نمایندگی از مقام معظم رهبری با حضور در منزل مرحوم آیت الله ایمانی، درگذشت این عالم ربانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۰۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مروی به نمایندگی از مقام معظم رهبری و حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه کشور دیشب با حضور در منزل مرحوم آیت الله ایمانی، درگذشت این عالم ربانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: مرحوم آیت الله ایمانی مردی ثابت قدم، پیرو ولایت و از کسانی بود که سال‌های عمر با برکت خود را در سنگر ائمه جمعه در شهر کازرون، بوشهر و شیراز ، وقف امور خیر و پیگیری مسائل و مشکلات مردم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای ائمه جمعه کشور هم گفت: مرحوم آیت الله ایمانی از شخصیت‌های خدوم، مجاهد و پیرو ولایت بود که بیش از ۴۰ سال در سنگر امامت جمعه فعالیت می کرد .

وی با بیان اینکه مرحوم ایمانی جزو مفاخر ائمه جمعه کشور محسوب می شود، افزود: وی علاوه بر بیان شیوا در خطبه‌های نماز و فعالیت در حوزه‌های علمیه، در زمینه رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم نیز فعالیت های شایان توجهی داشت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: مرحوم آیت الله ایمانی فردی با بصیرت و نمونه‌ای برجسته از یک امام جمعه موفق و در زمره نمایندگان ولی فقیه یک شخصیت تاثیر گذار در ایجاد وحدت و همدلی و پیگیری و رفع مشکلات مردم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها