خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

دشمنان می‌خواهند ائمه معصوم(ع) را از فکر ایرانیان دور کنند

امام جمعه کنگاور گفت: دشمنان درصدد هستند که ائمه معصوم(ع) را از فکر ایرانیان دور کنند و می‌خواهند نام ائمه(ع) را از ایران حذف کنند که خیال باطلی است.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۵۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

دشمنان می‌خواهند ائمه معصوم(ع) را از فکر ایرانیان دور کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با تبریک هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اظهار داشت: اعتقاد به نبوت در تمام مسلمانان مشترک است و اعتقاد به قیامت مسئله‌ای است که همه مسلمانان با هر مذهبی به آن ایمان دارند و این خود یک وحدت خوبی در بین مسلمانان است که بین دیگر دین‌ها این چنین نیست.

وی افزود: افتخار ما ایرانی‌ها این است که دارای تمدن کهنی هستیم اما باید بدانیم در مورد این تمدن صحبت کردن جا و زمانی دارد؛ بیگانگان می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و کشور بدبین کنند اما ملت ایران باید هوشیار باشند و فریب این دروغ‌ها را نخورند.

امام جمعه کنگاور تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند که ائمه معصوم(ع) را از فکر ایرانیان دور کنند و می‌خواهند نام ائمه(ع) را از ایران حذف کنند که خیال باطلی است.

در پایان این مراسم از 25 نفر از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، رابطین نمایندگی ولی‌فقیه در حوزه‌های مقاومت و بسیج اقشار و فرماندهان حوزه‌های مقاومت با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات